Feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. april 2014

livhemdrup

Min søn har haft feber sådan on/off i en uge nu. 

Var til lægevagt søndag hvor beskeden var øjenbetændelse og snot. Og at hans dræn var væk. 

Natten til torsdag springer det ene øre ergo har han jo mellemøre betændelse og så vidt jeg har forstået gør man intet ved det i dag. Før i tiden skulle man jo ha pencilin for det. 

Nu til mit spørgsmål det flyder ekstremt fra hans ører og han er vildt ked af det. Vi sover minus her i huset. Ville i alligevel lige give lægevagten et kald for at hører om der skal gøres noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

ano14316

livhemdrup skriver:

Min søn har haft feber sådan on/off i en uge nu. 

Var til lægevagt søndag hvor beskeden var øjenbetændelse og snot. Og at hans dræn var væk. 

Natten til torsdag springer det ene øre ergo har han jo mellemøre betændelse og så vidt jeg har forstået gør man intet ved det i dag. Før i tiden skulle man jo ha pencilin for det. 

Nu til mit spørgsmål det flyder ekstremt fra hans ører og han er vildt ked af det. Vi sover minus her i huset. Ville i alligevel lige give lægevagten et kald for at hører om der skal gøres noget ved det?

Ja det ville jeg.. Det er længe at have feber..
Og så ville jeg give noget Panodil for det øre, når I har snakket med lægevagten...

Anmeld

19. april 2014

livhemdrup

ano14316 skriver:

Ja det ville jeg.. Det er længe at have feber..
Og så ville jeg give noget Panodil for det øre, når I har snakket med lægevagten...

Tak ringer med det samme. 

Panodil har han fået om natten da det tydeligt er der det gør mest ondt. 

Anmeld

19. april 2014

ano14316

livhemdrup skriver:

Tak ringer med det samme. 

Panodil har han fået om natten da det tydeligt er der det gør mest ondt. 

Det synes jeg er godt at høre..

Jeg tror jeg efter så længe ville give ham i fast interval der er også lang tid at have ondt..
Men jeg har også et lidt afslappet forhold til Panodil med en søn der blev opereret 6 gange sidste år, så synes jeg bare ikke de skal have ondt.. Jeg giver det Olle for feber, men smerten har de ingen gavn af... Men snak med lægevagten om det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.