Redigering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. april 2014

An&Jo

Hej Hej..

Hvad er det bedste billedredigeringsprogram??

Jeg har mig jo sådan et fancy spejlreflekskamera, men mangler et sted hvor jeg kan redigere.. Det skal være nemt at finde rundt i, da jeg ikke ligefrem er en ørn til teknik, samt så skal det være kompatibelt med Apples MacBook

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2014

Michael healer

An&Jo skriver:

Hej Hej..

Jeg har mig jo sådan et fancy spejlreflekskamera, men mangler et sted hvor jeg kan redigere.. Det skal være nemt at finde rundt i, da jeg ikke ligefrem er en ørn til teknik, samt så skal det være kompatibelt med Apples MacBook

Det her er et udmærket gratis program, men om du syntes det er nemt ved jeg jo ikke

http://www.gimp.org/macintosh/

Anmeld

19. april 2014

Mor Christa

An&Jo skriver:

Hej Hej..

Adobe Photoshop er klart det bedste redigeringsprogram, men det er lidt svært at mestre. Til gengæld findes der en million tutorials på nettet om hvordan man anvender programmet.

Anmeld

19. april 2014

Aabye

Photoshop er det absolutte bedste redigerings program der findes.. Det er også det de fleste professionelle bruger. Dog er det dyrt, og det kræver lidt øvelse.

Man kan finde mange udmærkede redigeringsprogrammer på nettet som også er gratis.

Jeg bruger selv det der ligger på min Mac, og som ligger der fra standard. 

Anmeld

20. april 2014

An&Jo

tak for jeres svar allesammen..

Må forsøge mig lidt frem med dem..

Anmeld

20. april 2014

An&Jo

Aabye skriver:

Photoshop er det absolutte bedste redigerings program der findes.. Det er også det de fleste professionelle bruger. Dog er det dyrt, og det kræver lidt øvelse.

Man kan finde mange udmærkede redigeringsprogrammer på nettet som også er gratis.

Jeg bruger selv det der ligger på min Mac, og som ligger der fra standard. 

Hvilket et er det??

Jeg har godt set der ligger et, men synes det er lidt svært at finde rundt i?? Men det er måske bare mig??

Anmeld

21. april 2014

Aabye

An&Jo skriver:

Hvilket et er det??

Jeg har godt set der ligger et, men synes det er lidt svært at finde rundt i?? Men det er måske bare mig??

Jeg bruger bare det der ligger i iPhoto.. Det er meget sjovt at lege med, plus at man kan sætte billedet tilbage til original.. Så der er massere af muligheder for at prøve sig frem uden man ødelægger billedet.. 

Anmeld

21. april 2014

MarianneRubi

Picasa er lille og let, koster intet!
Men skal de være gratis så er gimp godt og på dansk, og næsten lige så godt som Photoshop

Jeg bruger selv Picasa til nogle ting, gimp til noget andet og Photoshop til noget helt tredje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.