mangler en læge hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

636 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. april 2014

Anonym trådstarter

Mangler en læge eller andre med mokus krom da der er mistanke om jeg har dette i min tyndtam vil jeg gerne vide lidt er det noget jeg dør af kan jeg ikke få flere børn osv
Håber nogen kan hjælpe mig hurtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Mangler en læge eller andre med mokus krom da der er mistanke om jeg har dette i min tyndtam vil jeg gerne vide lidt er det noget jeg dør af kan jeg ikke få flere børn osv

Måske kan du læse lidt om det på netdoktor.dk?

Anmeld

18. april 2014

tweety2060

Har desværre ingen kendskab eller råd med håber der er andre der kan hjælpe!!

Anmeld

18. april 2014

blomst84

Det er på ingen måde noget du dør af og du kan sagtens få børn. Jeg har det selv og er blevet naturlig gravid og har 2 sunde og raske børn.... Spørg endelig hvis du vil vide mere

Anmeld

18. april 2014

ESV

Anonym skriver:

Jeg ville altså læse om det på nettet så kan du måske bedre få svar på nogle af de mange spørgsmål der følger med sådan en sygdom. Og må indrømme at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt at din læge ikke har oplyst om det er en livstruende sygdom du er under mistanke for at have.

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

ESV skriver:

Jeg ville altså læse om det på nettet så kan du måske bedre få svar på nogle af de mange spørgsmål der følger med sådan en sygdom. Og må indrømme at jeg syntes det lyder lidt mærkeligt at din læge ikke har oplyst om det er en livstruende sygdom du er under mistanke for at have.

De tør ikke sige så meget da jeg har været meget syg og der bliver ved med at komme en masse frem de ikke kan lide

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

blomst84 skriver:

Det er på ingen måde noget du dør af og du kan sagtens få børn. Jeg har det selv og er blevet naturlig gravid og har 2 sunde og raske børn.... Spørg endelig hvis du vil vide mere

Jamen åh har så meget han snakket om der ser ud til at være noget i min tynd tarm min væg er dobbelt så tyk og de kan se betændelse i starten af den ...
Jeg har ikke rigtig fået noget at vide men ja kender en der er rigtig syg mit ønske er at få et barn med min ny mand men han vil ikke hvis jeg nu kan dø a det osv og hvis det medicin jeg skal have kan påvirke osv..
Jeg har været rigtig syg ved at dø for et lillenår siden og nu sker der en masse i kroppen den viser en masse og aligevel ikke så de er meget usikker på alt

Anmeld

19. april 2014

Dinsen

Ved ik rigtig noget omkring sygdommen, har kun kort li læst på nettet nu her.

Men syntes du tirsdag ska kontakte den læge du er tilknytter og bede om en samtale. Skriv alle de spørgsmål ned du har. - og så ellers spør løs!

Anmeld

19. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Rooolig nu, det er ikke noget, du dør af, og du kan godt få et barn, men der kommer til at gå et stykke tid, før det giver mening at sætte det projekt i søen, da du skal være ovre den akutte fase, færdigudredes, medicineres og være stabil.
Det er en kronisk lidelse, men den kan med tiden brænde ud, så man ikke længere har nogle af de gener, du har stiftet bekendskab med nu.
Det er i øvrigt en ret almindelig lidelse, og der er god ekspertise på området, så du skal nok få kvalificeret hjælp til at komme igennem det.

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Rooolig nu, det er ikke noget, du dør af, og du kan godt få et barn, men der kommer til at gå et stykke tid, før det giver mening at sætte det projekt i søen, da du skal være ovre den akutte fase, færdigudredes, medicineres og være stabil.
Det er en kronisk lidelse, men den kan med tiden brænde ud, så man ikke længere har nogle af de gener, du har stiftet bekendskab med nu.
Det er i øvrigt en ret almindelig lidelse, og der er god ekspertise på området, så du skal nok få kvalificeret hjælp til at komme igennem det.

Mange tak for svar min verden brød lidt sammen igår vi har været igennem så meget med mig de sidste 2 år og min krop bliver ved mit ønske er at få et barn med den ny mand vi har 5 børn til sammen han har 3 lidt store jeg har to små og vi ville så gerne have et barn sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.