hjælp mig med mit hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Har ikke forstand på det med håret men øjenbryn skal du bare ha vokset.

Det gør piv nas og man tuder er kort øjeblik men det er hurtigere overstået og ikke nær så pinefuldt som med pincet - synes jeg. Og bonus - så holder det længere

tak men kan det ikke gå galt med voks?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

tak men kan det ikke gå galt med voks?

Galt hvordan?

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Galt hvordan?

miste øjnbryn eller sådan noget

Anmeld

18. april 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

miste øjnbryn eller sådan noget

Det har jeg godt nok aldrig hørt om.

Altså de ligger jo kun voks på der hvor du trænger til at få fjernet hår.

Anmeld

18. april 2014

L&V

Jeg ville farve det mørkere også få et flot tungt pandehår og evt en fræk page til at ramme ansigtet inde. Ellers er det os nogle rigtig fine bud de korte frisure men er sikker på mørkt hår ville gøre godt også ville jeg os få farvet bryn

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Jeg ville farve det mørkere også få et flot tungt pandehår og evt en fræk page til at ramme ansigtet inde. Ellers er det os nogle rigtig fine bud de korte frisure men er sikker på mørkt hår ville gøre godt også ville jeg os få farvet bryn

giver du nogle link eller billed forslag 

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

Pylle3 skriver:

Det har jeg godt nok aldrig hørt om.

Altså de ligger jo kun voks på der hvor du trænger til at få fjernet hår.

måske man skulle prøve det.. for er rigtig pivet med pincet og tør ikke gør noget selv da jeg har rigtig dårlig syn 

Anmeld

19. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ka vi få lov til at se et billede med hænge hår? Jeg tænker også at det ku være pænt med en flot kastanje farve måske! Vh stine

Anmeld

19. april 2014

Billemyre

jeg har hår der driver mig seriøst til vandvid!! jeg har længe ville havde langt hår igen så har ladet det gro og gro og det vokser ikke særlig hurtig.. nu har jeg så fået en rigtig god ide (hehe) det skal være kort igen men denne gang utra kort da jeg ikke orker at stå og sætte det konstant.. så det skal være en frisure som sætter sig selv.. men jeg er i tvivl hvad mit ansigts form er har fundet nogle rigtig fede frisure med pink men ved ikke om mit fede ansigt kan bære det har nemlig genetisk dobbelhage men den kan ikke ses på billed da jeg hiver tungen op i ganen   nå men har i nogle frisure som i synes.. og overvejer lidt at farve hår for første gang... og kan i finde ud af hvad mit ansigtsform er for jeg kan ikke selv se det ... og jeg ved godt jeg ikke er særlig køn men hjælp søges alligevel 

Jeg synes personligt, kort hår er pænest til slanke kvinder (og udfra din måde at omtale din hovedform og hage på, formoder jeg, din krop er i samme kategori, men det ved jeg selvfølgelig ikke om passer...? )

Jeg ved heller ikke hvor langt dit hår er nu, men jeg ville gå efter noget a la dette:
http://mediumhaircutsforwomen.com/medium-length-ha ircuts-with-side-bangs.html/medium-length-haircuts -with-side-bangs

Og så i en lækker brun/karamelfarve - det, tror jeg, vil være smadder flot til dig.

Anmeld

19. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

hehe dejligt jeg ikke er ene jeg har haft hår der skulle puffes op og det duer bare ikke til mig det så ret dumt ud  jeg fandt lige et billed som er 4 ½ år gammelt 

Synes også denne frisure er for kort der skal være nogen længder i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.