Lokale, kro eller lign ved Frederikssund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2014

oktoberbaby

Jeg er MEGET tidligt ude, men vil hellere være tidligt ude end for sent ude :-)

Der er hele 9 mdr endnu til barnedåb. Det skal holdes I Frederikssund, hvor vi flytter til om små 14 dage.

Det eneste jeg kan finde I Frederikssund er hvis man bor I boligselskaber osv - det gør vi ikke, vi bor I noget privatlejet når det er.

Jeg overvejer også en kro eller lign, men vi har et max budget på 6000 ca med alt. Vi laver maden selv med mindre det er med I restauranten/kroen.

Nogle der har nogle idéer, eller kender til lokaler/kroer/restauranter I Frederikssund eller omegn der ikke koster kassen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Mumto3

Vi har gode erfaring med skjal hvide hotel

Anmeld

18. april 2014

MetteS81

oktoberbaby skriver:

Jeg er MEGET tidligt ude, men vil hellere være tidligt ude end for sent ude :-)

Der er hele 9 mdr endnu til barnedåb. Det skal holdes I Frederikssund, hvor vi flytter til om små 14 dage.

Det eneste jeg kan finde I Frederikssund er hvis man bor I boligselskaber osv - det gør vi ikke, vi bor I noget privatlejet når det er.

Jeg overvejer også en kro eller lign, men vi har et max budget på 6000 ca med alt. Vi laver maden selv med mindre det er med I restauranten/kroen.

Nogle der har nogle idéer, eller kender til lokaler/kroer/restauranter I Frederikssund eller omegn der ikke koster kassen?

Ølstykke ligger ikke så langt derfra, og kroen der er rigtig skøn! Maden er god og lokalerne er lyse og pæne...er vejret godt kan I sidde udenfor og det er super hyggeligt og flot!  Priserne kender jeg desværre ikke, men har været der til arrangementer før og har hver gang været SÅ positiv omkring det hele!    

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.