sanane123 skriver:
Hej alle
Jeg har prøvet at blive gravid over i 1 år med uden held. Min egen læge henviste mig til et gynokolog. Fik taget scanning den dag hos Gyn og det hele så normal ud. Derefter tog jeg nogen blodprøver som viste sig at jeg havde en snært af PCO og alt andet var normal. Jeg skulle behandles med trisekvens som jeg snart skal gøre når jeg får min menstruation. ( håber ikke det behøves )
Er der nogen der vil hjælpe mig med at besvare nogle spørgsmåler, som jeg går og tænker på hele tiden ?
hvad betyder PCO og kan man blive gravid når man har PCO? Hvor stor er chancen?
Er der nogen der har prøvet trisekvens og blev gravid derefter ?
KH fra mig
Vi har en datter på 2 år, som kom helt naturligt. Men da vi ville udvide familien skete der ingenting, det viste sig at jeg har pco. Vi kom i fertilitetsbehandling, og efter 3 cyklusser på pergotime (hormon piller) hvor jeg havde 1 bio, blev jeg gravid i første cyklus ved inseminering hvor jeg havde fået daglige sprøjter (et hormon også, blot lidt "stærkere") .
så ja, du kan sagtens blive gravid med pco.
Jeg kan stærkt anbefale dig at købe bogen "spis dig gravid" også selvom du måske ikke er overvægtig, for din fertilitet med pco bliver meget bedre ved pco venlig kost, hvilket denne bog handler om.
Pco handler om hormonel ubalance, det er nok nemmere hvis du prøver at Google det
Medmindre en anden herinde er god til at forklare sådan.. Hehe.
Men i hvert fald, der er massere af håb i forhold til en graviditet
Held og lykke !
Anmeld