Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
thedreamer skriver: Kan godt ane den. Men prøv igen om et par dage
Kan godt ane den. Men prøv igen om et par dage
Okay tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Den er negativ
Den er negativ
Okay. Tak
Anonym skriver: Hihi, når man sætter det almindelige ind beder de ellers altid om negativet her er det normale..
Hihi, når man sætter det almindelige ind beder de ellers altid om negativet her er det normale..
Jeg synes godt jeg kan ane en meget utydelig streg.
Er den kommet indenfor tiden? Og hvor langt vil du være henne??
Frk.S skriver: Jeg synes godt jeg kan ane en meget utydelig streg. Er den kommet indenfor tiden? Og hvor langt vil du være henne??
Ja det er den, men jeg synes bare den er meget svær at tyde. Har 3 andre tests der ligner den der fuldstændig. Ville være 4+4 idag er totalt forvirret.
Bak skriver: Jeg kan se den på begge billeder:-) Så utydelig var min første også, og jeg har en datter på 1,5 år nu;-) Held og lykke:-)
Jeg kan se den på begge billeder:-) Så utydelig var min første også, og jeg har en datter på 1,5 år nu;-) Held og lykke:-)
Tusind tak. Hvor langt var du henne da dine tests så sådan ud?
Britt88 skriver: Jeg kan sagtens se den
Jeg kan sagtens se den
Årh, det er da ret forståeligt at jeg er så forvirret når der er så delte meninger om streg 2's eksistens hehe. men super! tak jeg synes altså også godt jeg kan se den, og endnu mere nu, men nu har den jo ligget i nogle timer.
Anonym skriver: Tusind tak. Hvor langt var du henne da dine tests så sådan ud?
Bak skriver: 3+5 :-)
3+5 :-)
Aah, okay men jeg er 4+4, burde den så ikke være tydeligere?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128