hvordan kan jeg vække hende?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
12 svar
5 synes godt om
18. april 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har en datter på en uge som de fra sygehuset af har sagt at der max. må gå 4 timer mellem at hun bliver lagt til brystet...

Det i sig selv er fint, men hun sover konstant og skal vækkes hver gang... indtil nu har vi måttet skifte hende inden hver amning for ellers spiser hun ikke... har I nogen idé til hvad vi ellers kan gøre?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Lukas&Liam<3

Ms.Sunshine skriver:

jeg har en datter på en uge som de fra sygehuset af har sagt at der max. må gå 4 timer mellem at hun bliver lagt til brystet...

Det i sig selv er fint, men hun sover konstant og skal vækkes hver gang... indtil nu har vi måttet skifte hende inden hver amning for ellers spiser hun ikke... har I nogen idé til hvad vi ellers kan gøre?...

Spiser hun fint når hun så er vågen?

Anmeld

18. april 2014

Mother-love

Jeg fik afvide at jeg skulle vække Isabella hver 4. Time om natten. Indtil amningen kørte.
Jeg tog hende bare op og skiftede hende og lagde hende til.
At amningen så ikke fungerede efter en mdr er så hvad det er. Men synes bare du skal gøre som du gør. Skift bleen og så læg hende til.

Og hvis hun ellers spiser fint når hun hun er vågen så ville jeg bare gøre det i et stykke tid ind til amningen kører og du ved hun tager på. F.eks se hvad sp siger når hun kommer.

Anmeld

18. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville også bare fortsætte med at skifte hende, også ligge hende til, hvis det fungere fint.

Her sku jeg i starten vække thea hver 2 time, så hver 3 time, og da hun var ca 3 uger, sku jeg vække hende ca hver 4 time. Det gav en rigtig god rytme, da vi først havde fået det lært. Det betød også at jeg nærmest ku stille mit ur efter hende, da hun var godt 4 uger gammel 

Rigtig meget held og lykke med det! Vh stine

Anmeld

18. april 2014

Pikku Myy

Ms.Sunshine skriver:

Jeg tror jeg har hørt en gang at man kan holde babyer vågne under amning ved at nulre dem i hænderne eller under fødderne. Måske gør det sig også gældende når man skal vække dem?

Anmeld

19. april 2014

Ms.Momo

Maria&Lukas skriver:

Spiser hun fint når hun så er vågen?

ja... når vi først får liv i hende...

Anmeld

19. april 2014

Ms.Momo

Pikku Myy skriver:

Jeg tror jeg har hørt en gang at man kan holde babyer vågne under amning ved at nulre dem i hænderne eller under fødderne. Måske gør det sig også gældende når man skal vække dem?

vi kan tage hende op af sengen uden hun reagerer...

Anmeld

19. april 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Ms.Sunshine skriver:

vi kan tage hende op af sengen uden hun reagerer...

I skal ihvertfald være opmærksomme på at hun tager nok på og ellers er i trivsel, hvis hun sover så meget...- det er altså nogle gange en påmindelse om at alt ikke er okay !

Men tænker at I nok allerede er obs på dette :-)

//Mette

Anmeld

20. april 2014

Lukas&Liam<3

Ms.Sunshine skriver:

ja... når vi først får liv i hende...

Er hun gul?

Anmeld

20. april 2014

Ms.Momo

Maria&Lukas skriver:

Er hun gul?

nej... det er hun ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.