Rykke cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. april 2014

Anonym trådstarter

Er der nogle det ved at hvis man lige hurtig starter på p-piller for at rykke cyklus 14 dage frem, hvor mange dage man er nød til at være på P-piller før man kan stoppe også bløde???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen ? 

Anmeld

18. april 2014

salix

jeg ved at p-piller ikke er noget man "bare" leger med så jeg vil sig start IKKE på p-piller uden snak med lægen og jeg vil sige at det da er ret hmmm at gøre det bare for at rykke cyklus 14 dage

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg har taget P-piller siden jeg var 14. Og nu har jeg ik været på dem 1 år, for at gøre klar til graviditet til sommer. Men fordi min cyklus er rykket helt vildt ville det gøre meget at jeg kunne starte 14 dage før på pb kan slet ik vente mere og det pga uddannelse vi ik er startet endnu. Også ville jeg bare gerne starte hurtigst muligt. Og 14 dage er længe når man har ventet 3 år på dette

Anmeld

18. april 2014

salix

du risikere bare at der går endnu længere inden du bliver gravid hvis du starter med hormoner igen men vælger du at gøre det vil jeg sige at du jo skal tage en hel pakke + det der skal til for at din mens falder der hvor du syntes du har brug for det.,... jeg syntes dog det er en MEGET dårlig ide, da du ikke kan vide hvor længe det tager at blive gravid og derfor er 14 jo ingen ting at vente det er jo ikke unormlat at det tager 1 år at blive gravid

Anmeld

18. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har taget P-piller siden jeg var 14. Og nu har jeg ik været på dem 1 år, for at gøre klar til graviditet til sommer. Men fordi min cyklus er rykket helt vildt ville det gøre meget at jeg kunne starte 14 dage før på pb kan slet ik vente mere og det pga uddannelse vi ik er startet endnu. Også ville jeg bare gerne starte hurtigst muligt. Og 14 dage er længe når man har ventet 3 år på dette

Nok rundt regnet den dårligste idé. Når du tilsætter eller fratager din krop hormontilskud, forvirres den, så med al sandsynlighed ender du med at fucke din cyklus op, og så kommer det til at tage endnu længere tid.
Synes egentlig, at det er lidt synd for dig, at du allerede nu er så fokuseret på projektet, det bliver rigtigt træls for dig, hvis I kommer til at vente et stykke tid på graviditet også, så krydser for, at du vil få et nemt forløb.

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Ved godt det en dårlig ide, og gør det nok heller ikke

nen en man bliver bare så opsat på at komme igang når man har ventet så længe. Men er også godt klar over det kan tage lang tid før en graviditet. Men ville bare gerne ha følsen af at være igang det ville gi ro. Også er det kun pga den uddannelse vi ik lige kan nu. Øvøv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.