Basiron andre med problemer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.958 visninger
9 svar
1 synes godt om
18. april 2014

Anonym trådstarter

AV AV AV er grædefærdig

har købt det der Basiron bumsecreme, og smøre det ind i går aftes da jeg får i seng

i morgen vågner jeg så i ren kløehelvede og rejser mig fra sengen, og ser til min skræk jeg er RØD som en tomat!!!!

har nu renset huden, og smurt creme på mange gange
og forsøger at holde neglene væk

andre med samme problem ??

og er der så nogen der kan anbefale et mildere produkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

AV AV AV er grædefærdig

har købt det der Basiron bumsecreme, og smøre det ind i går aftes da jeg får i seng

i morgen vågner jeg så i ren kløehelvede og rejser mig fra sengen, og ser til min skræk jeg er RØD som en tomat!!!!

har nu renset huden, og smurt creme på mange gange
og forsøger at holde neglene væk

andre med samme problem ??

og er der så nogen der kan anbefale et mildere produkt?

Hvordan har smurt det på? For hvis du har smurt det i hele hovedet og ikke har fugtet efter med en fugtigheds creme er det derfor. Jeg bruger det kun på 'problem' områderne og sørger for at smøre en god fugtighedscreme på når det er tørret ind.

Basiron udtørre huden og det er ikke meningen man skal smøre hele hovedet ind.

Hvis det ikke er pga. Ovenstående.. Så kan du måske bare ikke tåle det aktive stof i den creme.

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Hvordan har smurt det på? For hvis du har smurt det i hele hovedet og ikke har fugtet efter med en fugtigheds creme er det derfor. Jeg bruger det kun på 'problem' områderne og sørger for at smøre en god fugtighedscreme på når det er tørret ind.

Basiron udtørre huden og det er ikke meningen man skal smøre hele hovedet ind.

Hvis det ikke er pga. Ovenstående.. Så kan du måske bare ikke tåle det aktive stof i den creme.

det der med at smøre creme på efter basiron har jeg haft gjort :/

og ja, er nok kommet til at smøre det ret meget overalt, men det er også fordi jeg bare er slået ud med akne, så jeg ville bare ha det manet i jorden .. men avs, det koster at lære

Anmeld

18. april 2014

MomInTheMaking

Anonym skriver:

det der med at smøre creme på efter basiron har jeg haft gjort :/

og ja, er nok kommet til at smøre det ret meget overalt, men det er også fordi jeg bare er slået ud med akne, så jeg ville bare ha det manet i jorden .. men avs, det koster at lære

Ja i know. Jeg blev dog ikke rød da jeg gjorde det, men det kløede og min hud blev helt stram og det var ikke særlig behageligt. men prøv bare kun at bruge det der hvor der er akne, det har virkelig virket på mig.

Anmeld

18. april 2014

Anonym trådstarter

Mom In The Making skriver:

Ja i know. Jeg blev dog ikke rød da jeg gjorde det, men det kløede og min hud blev helt stram og det var ikke særlig behageligt. men prøv bare kun at bruge det der hvor der er akne, det har virkelig virket på mig.

tak

vil jeg prøve frem over

men nu ligner jeg snehvide hehe, har smurt det tykkeste creme lag på hehe

Anmeld

18. april 2014

EnGodMor

Man må kun komme det på de udsatte steder. 

Det er ikke en creme man må tage i hele hovedet.

Anmeld

18. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg fik også mere udslæt og svie af at bruge det...

Kan så fortælle at det faktisk er en af de allermest almindelige bivirkninger ved brugen af det...

Jeg læser altid indlægssedlen først

og lige en advarsel der ikke stod dengang: Undlad at tage tøj på den del af kroppen du smører hvis du skal sove da det bleger tøjet...

jeg mistede 3-shirts til offentlig brug da de gik fra at være flotte lyseblå til en underlig lilla/hvide/orange i de områder på ryggen jeg havde haft creme på...

Anmeld

18. april 2014

JGeo

Man kan få Basiron i 5% og i 10%..
Jeg fik at vide på apoteket, at 10% kan være meget skrap ved huden,
Så de ville anbefale mig, at starte med den der er 5 % i.

Måske du har fået fat i den, hvor der er 10% i?

Anmeld

18. april 2014

Fuglemor

Jeg har selv gjort det med at smøre i hele ansigtet o jeg brugte den på 5%. Blev fuldstændig rød. Og fik efterfølgende at vide det kun må komme på urenhederne,

Anmeld

19. april 2014

Anonym trådstarter

hej i skal have tak alle sammen

ja det er 10 eren jeg har fået fat i :/ så den bliver lagt på hylden og så finder jeg en 5 % istedet hehe, og så husker man at smøre KUN på urenheder smill ... men i skal have tak for hjælpen folkens, ser idag mere normalt ud, og har kun lidt kløe tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.