Erfaringer med Faurskov Fertelitet, Ålborg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.132 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. april 2014

Fru Ebied

Hej..

Som der står i overskriften vil jeg gerne høre fra nogle der har erfaringer med Faurskov i Ålborg. Er i blevet gravide? I givet fald, efter hvor mange forsøg og ved hvilken behandling? 

På forhånd tak for svar.

Mvh Fru Ebied

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

esioul

Fru Ebied skriver:

Hej..

Som der står i overskriften vil jeg gerne høre fra nogle der har erfaringer med Faurskov i Ålborg. Er i blevet gravide? I givet fald, efter hvor mange forsøg og ved hvilken behandling? 

På forhånd tak for svar.

Mvh Fru Ebied

jeg har været dernede. Ikke i forbindelse med behandling, men fordi min mens udeblev.

Brød mig ikke særlig meget om dem. En af de dygtige læger derfra er flyttet til Dronninglund fertilitetsklinik.

Og hun er super

Anmeld

17. april 2014

An&Jo

Jeg har været dernede af andre årsager, og brød mig bestemt ikke om proceduren dernede..

Ind og ud meget hurtigt, ingen forklaringer, og et stempel med hypokonder i lommen..

En måned senere kom jeg ned til Morten ring og han fandt i løbet af kort tid ud af at mine smerter i underlivet stammer fra en masse muskelspændinger i underlivet.. Hypokonder min bare røv, det vil jeg ihvertfald ikke kaldes, går kun til læge når jeg virkelig føler det hele er ved at være uudholdeligt

Anmeld

17. april 2014

Savvy

Vil gerne anbefale Dronninglund, de er så søde, vi startede med en samtale, så startede vi op på IUI-h første forsøg efter jeg havde tabt mig 13 kg og vi venter nu baby til juli  De er effektive dernede, Faurskov fertilitet kender jeg dog intet til

Anmeld

17. april 2014

Fru Ebied

Savvy skriver:

Vil gerne anbefale Dronninglund, de er så søde, vi startede med en samtale, så startede vi op på IUI-h første forsøg efter jeg havde tabt mig 13 kg og vi venter nu baby til juli  De er effektive dernede, Faurskov fertilitet kender jeg dog intet til

Åh hvor dejligt for jer..

Problemet er at jeg skal tabe mig 20 kilo før Dronninglund vil hjælpe mig, og jeg er 37 år. Tiden er lidt i mod mig.  

Flot du tabte dig 13, du er virkelig sej.

Tak for svar og alt mulig held og lykke med familieforøgelsen. 

K.h Fru Ebied

Anmeld

17. april 2014

Fru Ebied

An&Jo skriver:

Jeg har været dernede af andre årsager, og brød mig bestemt ikke om proceduren dernede..

Ind og ud meget hurtigt, ingen forklaringer, og et stempel med hypokonder i lommen..

En måned senere kom jeg ned til Morten ring og han fandt i løbet af kort tid ud af at mine smerter i underlivet stammer fra en masse muskelspændinger i underlivet.. Hypokonder min bare røv, det vil jeg ihvertfald ikke kaldes, går kun til læge når jeg virkelig føler det hele er ved at være uudholdeligt

Øv en træls oplevelse, godt du fik en afklaring på din tilstand.

Tusind tak for svar

Anmeld

17. april 2014

esioul

Fru Ebied skriver:

Åh hvor dejligt for jer..

Problemet er at jeg skal tabe mig 20 kilo før Dronninglund vil hjælpe mig, og jeg er 37 år. Tiden er lidt i mod mig.  

Flot du tabte dig 13, du er virkelig sej.

Tak for svar og alt mulig held og lykke med familieforøgelsen. 

K.h Fru Ebied

Faurskov er også rimelig strikse med vægt.

Vi havde prøvet længe da jeg var dernede, og der sagde de at jeg skulle tabe mig hvis de skulle hjælpe os.

Anmeld

17. april 2014

Fru Ebied

esioul skriver:

jeg har været dernede. Ikke i forbindelse med behandling, men fordi min mens udeblev.

Brød mig ikke særlig meget om dem. En af de dygtige læger derfra er flyttet til Dronninglund fertilitetsklinik.

Og hun er super

Ærgerligt når de gode læger flytter.

Tusind tak for svar og god påske

Mvh Fru Ebied

Anmeld

17. april 2014

IT-nørd

Fru Ebied skriver:

Hej..

På forhånd tak for svar.

Mvh Fru Ebied

Har også været der af andre årsager, to gange, og bryder mig ikke om stedet. Det virker samlebånds-agtigt og koldt.

Måske er de bedre til et længere forløb?

Anmeld

17. april 2014

Fru Ebied

esioul skriver:

Faurskov er også rimelig strikse med vægt.

Vi havde prøvet længe da jeg var dernede, og der sagde de at jeg skulle tabe mig hvis de skulle hjælpe os.

De vil gerne behandle mig, måske han er mere presset efter den " gode " læge er stoppet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.