Så fik vi ordnet mors grav..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2014

Joan ( Smallie )

Janni. skriver:

Det har været og er stadig sindssygt hårdt.. At dø som 62 årig er bare for tidligt. Der var så meget vi skulle nå sammen.
Men alternativet (hvis hun havde overlevet) vil jeg heller ikke kunne byde hende.
Hun har det bedre hvor hun er nu.

Kan jeg godt forstå det er og 62 er jo ingen alder tænker min mor er 64 og jeg ville også bryde total sammen hvis hun gik bort.

Jeg føler med dig og har læst med når du har skrevet om hende, men jeg syntes du klare det flot også selv om du savner hende meget. Men det betyder jo også bare at du holder meget af hende dit savn vil altid være der men med tiden håber jeg det bliver bare lidt nemmer for dig og kæmpe krammer herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Janni.

Joan ( Smallie ) skriver:

Kan jeg godt forstå det er og 62 er jo ingen alder tænker min mor er 64 og jeg ville også bryde total sammen hvis hun gik bort.

Jeg føler med dig og har læst med når du har skrevet om hende, men jeg syntes du klare det flot også selv om du savner hende meget. Men det betyder jo også bare at du holder meget af hende dit savn vil altid være der men med tiden håber jeg det bliver bare lidt nemmer for dig og kæmpe krammer herfra.

Jeg tror på at det bliver nemmere med tiden. Det mest positive er at jeg har fået et tættere forhold til min far og min ene bror.

Anmeld

17. april 2014

Joan ( Smallie )

Janni. skriver:

Jeg tror på at det bliver nemmere med tiden. Det mest positive er at jeg har fået et tættere forhold til min far og min ene bror.

Ja så kommer jeg jo til at tænke på min mor der altid har sagt der er ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget.

Det er dejligt at høre i har fundet hinanden i sådan en stund og så har i hinanden at støtte sig op af. Det er dejligt for dig.

Anmeld

17. april 2014

Janni.

Ja så kommer jeg jo til at tænke på min mor der altid har sagt der er ikke noget der er så skidt det ikke er godt for noget.

Det er dejligt at høre i har fundet hinanden i sådan en stund og så har i hinanden at støtte sig op af. Det er dejligt for dig.

Præcis, synes bare det er en skam at der ligefrem skulle et dødsfald til for at bringe os tættere sammen.

Til gengæld har jeg så mange spørgsmål til min far, som jeg skal have stillet før han går væk (om forhåbentlig mange år). Jeg lever lige nu (siden mors død) i en frygt for at han også pludselig går bort. Det går mig meget på, det skal jeg have talt igennem med ham.
Jeg/vi kendte intet til mors ønsker ang begravelse, ønskede hun at blive brændt eller de ukendtes grav osv..
Jeg vil have min far til at udfylde "min sidste vilje", det betyder så meget for mig.

Ihh jeg skriver og skriver, bare sig til hvis jeg skal stoppe.

Anmeld

17. april 2014

Joan ( Smallie )

Janni. skriver:

Præcis, synes bare det er en skam at der ligefrem skulle et dødsfald til for at bringe os tættere sammen.

Til gengæld har jeg så mange spørgsmål til min far, som jeg skal have stillet før han går væk (om forhåbentlig mange år). Jeg lever lige nu (siden mors død) i en frygt for at han også pludselig går bort. Det går mig meget på, det skal jeg have talt igennem med ham.
Jeg/vi kendte intet til mors ønsker ang begravelse, ønskede hun at blive brændt eller de ukendtes grav osv..
Jeg vil have min far til at udfylde "min sidste vilje", det betyder så meget for mig.

Ihh jeg skriver og skriver, bare sig til hvis jeg skal stoppe.

nej jeg kan følge dig i din måde at regere på. Mine forældre har også lavet deres sidste vilje efter min mormor og morfar døde og jeg syntes det er en god ide du får snakket med ham om det og det vil give en del mere ro for dig at du ved hvad han ville.

Min mands mor døde da han var 18 hans far har så giftet sig igen og jeg har været ved at høre lidt til om ikke de vil få lavet deres sidste vilje for vil han begraves med han gamle kone eller den nye.

Så for forstår helt sikkert alle de tanker du sidder med.

Og ja trist der skulle et dødsfald til inden i kom så tæt sammen

Anmeld

18. april 2014

B&J

Janni. skriver:

Mange tak. Vi er meget glade for resultatet. Det blev meget bedre end vi havde regnet med.

det er blevet super flot og hver ser det fredeligt ud

Anmeld

18. april 2014

Dinsen

Hvor ser det flot ud

Anmeld

18. april 2014

Lisbeth1985

Hvor er det fint <3

Anmeld

18. april 2014

Janni.

Joan ( Smallie ) skriver:

nej jeg kan følge dig i din måde at regere på. Mine forældre har også lavet deres sidste vilje efter min mormor og morfar døde og jeg syntes det er en god ide du får snakket med ham om det og det vil give en del mere ro for dig at du ved hvad han ville.

Min mands mor døde da han var 18 hans far har så giftet sig igen og jeg har været ved at høre lidt til om ikke de vil få lavet deres sidste vilje for vil han begraves med han gamle kone eller den nye.

Så for forstår helt sikkert alle de tanker du sidder med.

Og ja trist der skulle et dødsfald til inden i kom så tæt sammen

Vildt så mange ting som man gerne vil ændre på i forbindelse med et dødsfald tæt på. Det sætter ligesom livet lidt i perspektiv.

Kan sørme godt forstå i vil vide hvor han vil begraves. Det er klart det rarest at vide før det slet, netop fordi alle sidder med voldsomme følelser i klemme når den tid er..

Anmeld

18. april 2014

Janni.

Dinsen skriver:

Hvor ser det flot ud

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.