Janni. skriver:
Præcis, synes bare det er en skam at der ligefrem skulle et dødsfald til for at bringe os tættere sammen. 
Til gengæld har jeg så mange spørgsmål til min far, som jeg skal have stillet før han går væk (om forhåbentlig mange år). Jeg lever lige nu (siden mors død) i en frygt for at han også pludselig går bort. Det går mig meget på, det skal jeg have talt igennem med ham.
Jeg/vi kendte intet til mors ønsker ang begravelse, ønskede hun at blive brændt eller de ukendtes grav osv..
Jeg vil have min far til at udfylde "min sidste vilje", det betyder så meget for mig.
Ihh jeg skriver og skriver, bare sig til hvis jeg skal stoppe. 
nej jeg kan følge dig i din måde at regere på. Mine forældre har også lavet deres sidste vilje efter min mormor og morfar døde og jeg syntes det er en god ide du får snakket med ham om det og det vil give en del mere ro for dig at du ved hvad han ville.
Min mands mor døde da han var 18 hans far har så giftet sig igen og jeg har været ved at høre lidt til om ikke de vil få lavet deres sidste vilje for vil han begraves med han gamle kone eller den nye.
Så for forstår helt sikkert alle de tanker du sidder med.
Og ja trist der skulle et dødsfald til inden i kom så tæt sammen
Anmeld