andre der har prøvet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

273 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2014

Anonym trådstarter

Var på wc lave stort, der kom lidt lysserødt udflåd3 artigt mens. Har stikken og prikken i den ene side der er 2 dage til mens. Synes ikke at bløde mere :s men hold op den stikken prikken og de jag i venstre side gør ondt andre der har oplevet dette? Hvor der ikke kom mere blod end lidt slim blod hvor de var gravide? Hvis mens slår igennem har vi prøvet i en 11 mdr nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen??

Anmeld

17. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Var på wc lave stort, der kom lidt lysserødt udflåd3 artigt mens. Har stikken og prikken i den ene side der er 2 dage til mens. Synes ikke at bløde mere :s men hold op den stikken prikken og de jag i venstre side gør ondt andre der har oplevet dette? Hvor der ikke kom mere blod end lidt slim blod hvor de var gravide? Hvis mens slår igennem har vi prøvet i en 11 mdr nu

Tag en test..

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Tag en test..

Nej vil ikke bare teste. Nu har jeg testet forgæves så mange måneder.. Derfor jeg forhørte mig herinde.

Anmeld

17. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Nej vil ikke bare teste. Nu har jeg testet forgæves så mange måneder.. Derfor jeg forhørte mig herinde.

Vi kan jo ikke svare på, om du er gravid eller ej, så det er kun en test, der kan give dig svar.

Anmeld

17. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Vi kan jo ikke svare på, om du er gravid eller ej, så det er kun en test, der kan give dig svar.

Det var mere om andre havde prøvet noget ligende?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.