mødregruppe for første gang i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2009

SaNiNa

og iiih hvor vi glæder os...
Nicklas er den ældste i grp så det bliver sjovt at se hvor stor forskel der er på dem... og om min lille mand er stor eller lille som sin mor.

Ville bare lige dele det med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

MaleneGærup

Det bliver da rigtig spændende. Men hvordan er det lige det fungere med mødregrupper. Er det dem man også har gået til fødselsforberedelse med eller?

Anmeld

10. august 2009

Trolde_mor

og iiih hvor vi glæder os...
Nicklas er den ældste i grp så det bliver sjovt at se hvor stor forskel der er på dem... og om min lille mand er stor eller lille som sin mor.

Ville bare lige dele det med jer andre

Hvor bliver det bare spændende. At se hvordan han reagere i forbindelse med de andre børn, hører hvilke oplevelser de andre mødre har haft med deres børn, og bare få en god babysnak

God tur

Anmeld

10. august 2009

Nanna1985

Hvor hyggeligt.. Dejligt at starte i mødregruppe, man får så mange nye gode veninder

Ha en god dag

Anmeld

10. august 2009

SaNiNa

Det var bare så hyggelig men nu er han osse bare rigtig tror for der var jo piger man kunne kigger på (syntes det er lidt tidlig han er begynd at kigger på pige).

Og hvor er det dejlig at hører at andre har samme tanker som mig.

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Hvor er det bare dejligt... Ja jeg er desværre ikke i mødregruppe, har meldt fra til begge grupper... Mødregruppen glemte hver evig eneste gang at jeg og Julie os var der.. og jeg prøvede tit at bryde ind i deres samtaler - Men hjalp desværre ikke.. Så jeg er meldt helt ud af det...

Anmeld

10. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Dutte84 skriver:

Hvor er det bare dejligt... Ja jeg er desværre ikke i mødregruppe, har meldt fra til begge grupper... Mødregruppen glemte hver evig eneste gang at jeg og Julie os var der.. og jeg prøvede tit at bryde ind i deres samtaler - Men hjalp desværre ikke.. Så jeg er meldt helt ud af det...

øv hvor surt.. så det dælme ikk sjovt at være med i en mødregruppe..

Anmeld

10. august 2009

Mira0911

Astrids-mor skriver:

øv hvor surt.. så det dælme ikk sjovt at være med i en mødregruppe..

Nej, og at det så lige skulle ske i 2 mødregrupper - Synes jeg er meget mystisk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.