Et spørgsmål til de erfarne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2014

Steph_Laurits

Hej Piger

Ja det er efterhånden ret lang tid siden at jeg har været herinde, men nu ville jeg lige tilbage og være lidt med igen. 

Dette skal "fejres" med et bette spørgsmål:

Jeg har mødt en fyr i byen i Januar og har faktisk brugt tiden med ham stortset hver dag lige siden (lige på nær hver 2. weekend når han har sin søn).

Sagen er nu den at jeg hele tiden har taget mine p-piller og tog den sidste på pladen i søndags (havde kørt 2x plader siden sidste mens. Altså 2x 21 piller).

Jeg plejer gerne at få min mens 2-3 dage efter pillestop, men der er intet tegn på kommende blødning.

Jeg har de sidste dage været meget præget af træthed, konstant sult og trang efter kager og slik, derudover er mine bryster lidt ømme når jeg trykker direkte ind på dem. I mandags havde jeg en del mavepine.

Kan det have noget på sig?

Hvordan var jeres symptomer på graviditet? 

Håber på lidt svar fra jer der har været der 

Kærligst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Troldemommi

StephanieJ skriver:

Hej Piger

Ja det er efterhånden ret lang tid siden at jeg har været herinde, men nu ville jeg lige tilbage og være lidt med igen. 

Jeg har mødt en fyr i byen i Januar og har faktisk brugt tiden med ham stortset hver dag lige siden (lige på nær hver 2. weekend når han har sin søn).

Sagen er nu den at jeg hele tiden har taget mine p-piller og tog den sidste på pladen i søndags (havde kørt 2x plader siden sidste mens. Altså 2x 21 piller).

Jeg plejer gerne at få min mens 2-3 dage efter pillestop, men der er intet tegn på kommende blødning.

Jeg har de sidste dage været meget præget af træthed, konstant sult og trang efter kager og slik, derudover er mine bryster lidt ømme når jeg trykker direkte ind på dem. I mandags havde jeg en del mavepine.

Kærligst

Hvis jeg var dig ville jeg tage en graviditetstest 

Monica 

Anmeld

16. april 2014

Steph_Laurits

Troldemommi skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg tage en graviditetstest 

Monica 

Det ville jeg også, men er det ikke for tidligt? 

Anmeld

16. april 2014

Troldemommi

StephanieJ skriver:

Det ville jeg også, men er det ikke for tidligt? 

Man kan tage en test så snart ens menstruation er udeblevet 

Anmeld

16. april 2014

Frk.S

Altså mine allertidligste tegn var voldsom træthed og udebleven mens.

Så få du taget dig en test... det kan give dig rimeligt sikkert svar på om det har noget på sig eller ej. 

Anmeld

16. april 2014

Steph_Laurits

Troldemommi skriver:

Man kan tage en test så snart ens menstruation er udeblevet 

Må prøve ad, ellers er jeg skisme lost! 

Anmeld

16. april 2014

Majbrit P

StephanieJ skriver:

Hej Piger

Kærligst

Har to veninder der blev gravid på p-piller, den ene opdagede det først i uge 17  fordi hun ikke ville tage tegnene seriøst. Men det var noget lignende det samme som du oplever nu. ned efter en test! knusser 

Anmeld

16. april 2014

Steph_Laurits

Frk.S skriver:

Altså mine allertidligste tegn var voldsom træthed og udebleven mens.

Så få du taget dig en test... det kan give dig rimeligt sikkert svar på om det har noget på sig eller ej. 

Ved godt det selvfølgelig kan give mig svar. 

Men var også ligeså meget for at høre andres symptomer 

Er ret nervøs 

Anmeld

16. april 2014

Steph_Laurits

Majbrit P skriver:

Har to veninder der blev gravid på p-piller, den ene opdagede det først i uge 17  fordi hun ikke ville tage tegnene seriøst. Men det var noget lignende det samme som du oplever nu. ned efter en test! knusser 

Hvad jeg har kunne Google mig til, så er det også mange af de tegn jeg kom frem til.

Er det sket, så er det 2. Gang på p-piller 

Har også taget 5 kg. på..

Anmeld

16. april 2014

Majbrit P

StephanieJ skriver:

Hvad jeg har kunne Google mig til, så er det også mange af de tegn jeg kom frem til.

Er det sket, så er det 2. Gang på p-piller 

Har også taget 5 kg. på..

Øv.. Måske er du bare en af dem der stadig er meget fertil på p-piller, mine veninder har også valgt anden prævention efter de har født, for nogen er p-piller bare ikke sikre  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.