Regner det hos jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2009

SaNiNa

JA her sidder jeg bare og venter på det begynde at regne så man kan trække vejret igen.

Her i Odense er sol ved at titte frem bag skyerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2009

oo

jeg sidder på sydfyn og her buldrer og brager det - men ingen regn. jeg går rundt i absolut ingenting lige nu og sveder som en helstegt pattegris, så jeg håber virkelig der snart kommer bare en lille skylle!

Anmeld

10. august 2009

lonemus

Nej, her er det bare lummert.....i Næstved

Anmeld

10. august 2009

TbCp

Ja jeg sidder også her i Odense og koger.
Jeg skal dog ud at cykle, så mellem 9.30 og 11 behøver regnen ikke komme.

Så kan det regne fra 11 til 13 og så stoppe igen, for der skal jeg ud at gå

Anmeld

10. august 2009

Joan ( Smallie )

Sidder 10 km uden for viborg mod randers og her regner det helt vildt og buller. Og jeg nyder det sku.

Joan

Anmeld

10. august 2009

Valle81

Om det regner:0) Jadet tordner regner i kæmpe mængder her i Viborg.

Og det var lige prikken over I for at jeg eksploderede i morges.........dog bare inde i mig selv.

Har haft en weekend fyldt med kvalme i stor stil og har praktisk talt sovet weekenden væk pga ekstrem træthed. Derudover er begge børn løbehjul blevet stjålet fra vores opgang. I nat snorkede min kære kæreste så meget at jeg har ligget og vredet mig for til sidst at gå ind og sove på sofaen.

Så kom vi selv for sent op, og at det så stod ned i stænger da Asta og jeg skulle i SFO og på arbejde her til morgen, ja det var bare nok.

Jeg sidder nu på arbejde......total gennemblødt..... da mig idioten ikke har fået købt regntøj til mig selv, så jeg er fit for fight, nu når Asta skulle begynde i SFO og jeg ikke længere lige skulle aflevere hende i børnehave i nabohuset og så ellers tage bussen på arbejde..

hov det var lige lidt mere en ja det regner:0)

knus og god dag til Jer alle:0)

Anmeld

10. august 2009

Bubbi

Sidder her i kbh.. her har det regnet.. Nu er det bare gråt og køligt.. Rigtig dejligt

Anmeld

10. august 2009

SaNiNa

Wee så tordner det i det fjerne her i Odense , men nu skal dte lige hold tør vejr til jeg er går de 100m jeg skal gå til mødregruppe

Anmeld

10. august 2009

trunte89

I Korsør, er det ret overskyet - dog lysner det lidt nu - Men det er godtnok lummert.
Så det regnvejret må gerne lige komme forbi.

Håber dog ikke det bliver for voldsomt, og at det holdet tørt i nat så vi kakn sove uden for igen.

Anmeld

10. august 2009

Honningblomst

jeg holder mig indenfor...er virkelig træt af varme eller måske bare træt af stramme sorte elastikbukser døgnet rundt,,
Men hernede sydpå er vejret fint og ungerne trælse...
KNus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.