slettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
2 svar
5 synes godt om
16. april 2014

StudPsyk

....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

LinLin

Janne T. skriver:

Hej de damer!

Jeg håber i ikke har noget imod jeg lige skriver et par bevingede ord om min lille biks. Jeg har startet min lille hobbybeskæftigelse, hvor jeg sælger fødselstavler, datotavler, navnetavler og andre billeder til børneværelset. Som udgangspunkt er det et digitalt salg, hvor man selv sørger for at få dem trykt (fx hos Pixum), men kan i visse tilfælde overtales til at sørge for trykke (for merpris). Men fordi det er digitalsalg, er de også billige (til sammenligning har jeg set fødselstavler i samme stil hos firmaer til 300 stykket, og det er også digitalsalg!! Mine priser er pt. fra 50-70 kr.)

Jeg laver det hele selv i Photoshop, og jeg  elsker det! Er vokset op med en webdesignermor, men har lagt min digitale-grafik interesse på hylden i nogle år. Men nu har jeg fundet den frem igen

Jeg har en lille webshop, som hedder www.bytopping.dk , men hvis man synes den er lidt forvirrende, kan man også gå på facebooksiden www.facebook.dk/bytopping 

Du bestemmer helt selv farvetema, størrelse, hvad der skal stå.. Og hvis du har en idé i hovedet om hvordan det skal se ud, kan vi tale om det

Her er et eksempel på dem jeg har lavet, som hænger på Roses værelse (fødselstavlerne, ikke det store billede )

Hvad står det ml gram og cm?

De er rigtigt fine!
-må lige ind og kigge

Anmeld

16. april 2014

StudPsyk

LinLin skriver:

Hvad står det ml gram og cm?

De er rigtigt fine!
-må lige ind og kigge

Skejby sygehus fødegang 3 tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.