barn i bilen, foran/bagved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilken stol?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.245 visninger
11 svar
1 synes godt om
16. april 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hej.

Jeg skal købe Ny autostol til min søn (15-36kg) men er blevet smadder meget tvivl om hvad jeg skal vælge.

Enten skulle det være en med isofix til bagsædet. om sidder rigtig godt i bilen og min søn sidder. odt i den, selen sidder godt osv.

Men da jeg er alene ogdet kun er mig og ham der køre synes jeg det virker. idt forkert Han sidder deromme alene og jegmed ryggen til.

Foran kan der stå en. ømer uden isofix. Jeg har"sprtsæder" eller i ved. e forsæder Der er i VW up.

De gør at rømeren er den eneste der kan stå der fordi nakke støtte i den ligesom sidder inde i stole, hvilket også gør min søn sidder lidt akavet. 

Den er bredere en cosien og min dreng er slank.

Hvad ville i vælge? Elsker at have ham foran og det gør han også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

K&S

Bagved

Anmeld

16. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Den stol han sidder bedst i bagved

Anmeld

16. april 2014

Rockertand

sommerbarn<3 skriver:

Hej.

Jeg skal købe Ny autostol til min søn (15-36kg) men er blevet smadder meget tvivl om hvad jeg skal vælge.

Enten skulle det være en med isofix til bagsædet. om sidder rigtig godt i bilen og min søn sidder. odt i den, selen sidder godt osv.

Men da jeg er alene ogdet kun er mig og ham der køre synes jeg det virker. idt forkert Han sidder deromme alene og jegmed ryggen til.

Foran kan der stå en. ømer uden isofix. Jeg har"sprtsæder" eller i ved. e forsæder Der er i VW up.

De gør at rømeren er den eneste der kan stå der fordi nakke støtte i den ligesom sidder inde i stole, hvilket også gør min søn sidder lidt akavet. 

Du elsker vel også at have ham?

En lille Up vil blive kvadret nok i forvejen, så jeg tror ikke, at det vil hjælpe, at du sætter ham på forreste parket i en ulykke.

Selvom han gerne vil noget, er det dit ansvar at varetage hans bedste interesser, så om på bagsædet i en forsvarlig autostol.

Anmeld

16. april 2014

Kløver

Jeg ville vælge maxi cosi og lade ham sidde på bagsædet. Du kan jo evt sætte ham i passagersiden så du kan kigge om til ham ??

Anmeld

16. april 2014

LinLin

Rockertand skriver:

Du elsker vel også at have ham?

En lille Up vil blive kvadret nok i forvejen, så jeg tror ikke, at det vil hjælpe, at du sætter ham på forreste parket i en ulykke.

Selvom han gerne vil noget, er det dit ansvar at varetage hans bedste interesser, så om på bagsædet i en forsvarlig autostol.

Der er jo heller ikke meget bagagerum til at tage af hvis en kører op i dem bagfra

Men mine sidder også bagi begge to (har en lille Suzuki alto - samme str som up...)

Anmeld

16. april 2014

Tip!

Altid bagved... Kun hvis vi har store ting med på bagsædet, sidder min søn foran det stykke vi køre.. Så snart der er fri på bagsædet, kommer han derom igen... 

Anmeld

16. april 2014

Rockertand

LinLin skriver:

Der er jo heller ikke meget bagagerum til at tage af hvis en kører op i dem bagfra

Men mine sidder også bagi begge to (har en lille Suzuki alto - samme str som up...)

Der er ikke meget beskyttelse nogen steder, men typisk vil en påkørsel bagfra resultere i, at sæder presses fremad (har selv været i 2 af den slags ulykker, 2. gang var bilen totalskadet), der er ikke kun en forrude til at tage fra.

Anmeld

16. april 2014

Lenats31

Nej, men statistisk set sker langt de fleste af dem med lav hastighed - dvs 50 km/t og under. Så det er ikke så tit der sker noget.

Anmeld

16. april 2014

Lenats31

sommerbarn<3 skriver:

Hej.

En fremadvendt stol ville jeg sætte på bagsædet i isofixbeslag om muligt. 

De koster lidt mere, men de er de ekstra penge værd. Der ud over så holder de jo længe. Rømeren holder snilt op til 154 cm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.