Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LinLin skriver: Han er 3 1/2 år... Kan I se hvad det forestiller?
Han er 3 1/2 år... Kan I se hvad det forestiller?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bak skriver: Nu svarer jeg uden at have set alle andres gæt Jeg tror, det er et fjernsyn med en mand på skærmen (nyhedsoplæser?)
Nu svarer jeg uden at have set alle andres gæt Jeg tror, det er et fjernsyn med en mand på skærmen (nyhedsoplæser?)
Monski skriver: Jeg synes også det ligner mr potatohead men hold nu op hvor er det bare sødt, der er vidst en der glæder sig til at bliver storebror. Det er sådan noget der kan gøre mig helt blød om hjertet. fantastisk
Jeg synes også det ligner mr potatohead men hold nu op hvor er det bare sødt, der er vidst en der glæder sig til at bliver storebror. Det er sådan noget der kan gøre mig helt blød om hjertet. fantastisk
Baby(pigen) i maven.
Og hvor sødt, har han stavet sit navn bagfra, eller er billedet spejlvendt på en måde? Det er da i hvert fald vildt cute.
BabyMus skriver: Baby(pigen) i maven. Og hvor sødt, har han stavet sit navn bagfra, eller er billedet spejlvendt på en måde? Det er da i hvert fald vildt cute.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128