Har jeg haft ægløsning trods æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.376 visninger
10 svar
1 synes godt om
16. april 2014

Mulle0802

Hej Allesammen. Jeg har i denne cyklus prøvet at bruge æl test. Dette er min 3 cyklus. Stoppede 1/11 på P-ring har haft to cyklusser inden vi startede på projekt baby første efter start var 49 dage og 2 29 dage. Håber derfor min cyklus er regelmæssig nu.

Men synes ingen af æl testene er positive. I går dag 16 havde jeg udflåd der lignede æggehvide. Mine test fra 12-15 er alle ens men dag 16 og 17 er mere udtydelige. Er meget i tvivl om jeg skal forsætte med at teste eller om det er spild. Måske er jeg slet ikke tæt på ægløsning hvis min cyklus er over 29 dage, men har i prøvet at have noget der ligner ægløsningsslim uden at have ægløsning? Mvh Trinze

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Maja91

Test videre min kom 4 dage senere end forventet. 

Anmeld

16. april 2014

Rockertand

Trinze86 skriver:

Hej Allesammen. Jeg har i denne cyklus prøvet at bruge æl test. Dette er min 3 cyklus. Stoppede 1/11 på P-ring har haft to cyklusser inden vi startede på projekt baby første efter start var 49 dage og 2 29 dage. Håber derfor min cyklus er regelmæssig nu.

Men synes ingen af æl testene er positive. I går dag 16 havde jeg udflåd der lignede æggehvide. Mine test fra 12-15 er alle ens men dag 16 og 17 er mere udtydelige. Er meget i tvivl om jeg skal forsætte med at teste eller om det er spild. Måske er jeg slet ikke tæt på ægløsning hvis min cyklus er over 29 dage, men har i prøvet at have noget der ligner ægløsningsslim uden at have ægløsning? Mvh Trinze

Du skal teste mere intenst end det der. Jeg tror nu, at du ville have fået en positiv på dag 14, hvis du havde testet flere gange den dag, og det passer også med ægløsning.
Synes ikke, at du behøver at teste mere i denne runde

Anmeld

16. april 2014

Mulle0802

Tak for jeres svar. Jeg troede det var nok med en om dagen da den skulle vise ægløsning 12-24 timer frem eller er det 24-36 timer. 

Anmeld

16. april 2014

Mulle0802

Maja91 skriver:

Test videre min kom 4 dage senere end forventet. 

Hvordan så denne æl test ud. Mine bliver bare svagere i går og i dag så mister lidt troen på den ligger senere. 

Anmeld

16. april 2014

Maja91

Den var ikke helt positiv, og dagen efter Mindre igen. Også testet jeg ik i to dage, men så fik jeg slim og rigtig ondt i brystvorterne. Også tog jeg en test, og den var bravende positiv har desværre fået slettet billederne. 

Men ellers mærk efter i din krop

Anmeld

16. april 2014

Rockertand

Trinze86 skriver:

Tak for jeres svar. Jeg troede det var nok med en om dagen da den skulle vise ægløsning 12-24 timer frem eller er det 24-36 timer. 

Den viser ikke selve ægløsningen, den viser den hormonforhøjelse, der udløser ægløsningen, og dette peak kan vare 20 timer eller 3 dage eller 4 timer, det er forskelligt, men da du sagtens kan have et kort peak, bør du intensivere testning, når teststregen tiltager i farve

Anmeld

16. april 2014

Mulle0802

tak for svar. På en måde håber jeg jo lidt på at jeg havde ægløsning den 14 så min cyklus er blevet stabil men på den anden siden sexede vi 11,14 og 16. Men måske man er heldig. Synes bare det er mærkeligt jeg først får ægløsningsslim den 16 hvis jeg havde ægløsning den 14 er det ikke det? 

Anmeld

16. april 2014

Rockertand

Trinze86 skriver:

tak for svar. På en måde håber jeg jo lidt på at jeg havde ægløsning den 14 så min cyklus er blevet stabil men på den anden siden sexede vi 11,14 og 16. Men måske man er heldig. Synes bare det er mærkeligt jeg først får ægløsningsslim den 16 hvis jeg havde ægløsning den 14 er det ikke det? 

Du havde jo netop ikke ægløsning dag 14

Anmeld

16. april 2014

Mulle0802

Du skrev at jeg nok ville have haft det den 14 hvis jeg havde testet flere gange? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.