Åbningstider

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
6 svar
2 synes godt om
16. april 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der ved om Maigaard klinikken har lukket de næste par dage?
Jeg har nemlig fået min mens idag for første gang i 2 mdr, da den syntes den skulle springe en gang over! Og jeg skal nemlig igang med en ny behandling og det skulle gerne ske på 3 dagen og da jeg har første dag imorgen ville det jo passe med lørdag, og det er jo helligdage de næste par dage så er i tvivl om de har åbent eller lukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Carina:-)

Tror der er lukket pga helligdage,men har du prvet at ringe til dem ?

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Tror der er lukket pga helligdage,men har du prvet at ringe til dem ?

Jep der sagde den bare at telefonen åbnede igen 9.15. Ellers hvis det var meget vigtigt kunne man ringe til den vagthavende læge.

Anmeld

16. april 2014

Anonym skriver:

Jep der sagde den bare at telefonen åbnede igen 9.15. Ellers hvis det var meget vigtigt kunne man ringe til den vagthavende læge.

Jeg ville give den vagthavende et kald.

Det kan godt være det ikke er vigtigt som i livsvigtigt -Men for dig der måske misser et forsg er det jo supervigtigt

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg ville give den vagthavende et kald.

Det kan godt være det ikke er vigtigt som i livsvigtigt -Men for dig der måske misser et forsg er det jo supervigtigt

Har skrevet en mail til dem. Så hører jeg ikke noget på den så ringer jeg til den vagt havende læge

Anmeld

16. april 2014

Anonym skriver:

Har skrevet en mail til dem. Så hører jeg ikke noget på den så ringer jeg til den vagt havende læge

Held og lykke 

Håber det bliver din måned 

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

Held og lykke 

Håber det bliver din måned 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.