Hej alle
Jeg håber i kan hjælpe mig men alle jeres dejlige erfaringer.
Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg smed mine p-piller i november 2013 .
Jeg skulle have haft min mens d 28/3 som siden dec har været fast på 28 dage. Efter udeblivelse på 10 dage var jeg ved lægen som lavede en test (som var negativ) -skal lige siges at alle dem jeg har taget herhjemme også kun har været negative- samt mærkede på min livmoder og sagde jeg ikke var gravid
Hmm så måtte bare gå hjem og vente på at få min mens..
Jeg har nu i dag ikke haft min mens i 19 dg og er ved at være lidt træt af det hele.
I ved jo hvor mange tanker der løber igennem hovedet og forsøger at tro på hvad lægen siger men min krop prøver at sige noget andet føler jeg..
Siden miidt i marts(omkring ægløsning) har jeg haft konstante mens smerter(uden mens)
De er dog lidt aftagende nu og kommer og går mere.
Er totalt oppustet, super træt, små ømme bryster, svimmelhed og mere udflåd
(ja undskyld) end jeg plejer. Jeg tisser mere og kan ikke altid finde ud af hvad mad jeg har lyst til og andre dage kan jeg ikke få nok.
Jeg motionere meget og har siden midt marts haft ekstra ømhed i underlivet efter træningen
Jeg har ikke på noget tidspunkt set skyggen af blod eller pletter siden sidste mens i feb måned ?
Jeg har taget en test for 2 dage siden som også var negativ .
What to do ? nogen der har erfaringer med samme ?
HAr selvfølgelig læst på sagerne og kan godt se hvad det hele tyder på, men tør jo ikke håbe noget og synes egentlig ikke jeg har været stresset over at ville være gravid.. Er først blevet stresset efter alle de dage her uden svar
Mvh Janne
Anmeld