En smule uvidende - hvad foregår der i min krop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
5 svar
5 synes godt om
16. april 2014

Jlsm

Hej alle

Jeg håber i kan hjælpe mig men alle jeres dejlige erfaringer.

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg smed mine p-piller i november 2013 .

Jeg skulle have haft min mens d 28/3 som siden dec har været fast på 28 dage. Efter udeblivelse på 10 dage var jeg ved lægen som lavede en test (som var negativ) -skal lige siges at alle dem jeg har taget herhjemme også kun har været negative- samt mærkede på min livmoder og sagde jeg ikke var gravid

Hmm så måtte bare gå hjem og vente på at få min mens..

Jeg har nu i dag ikke haft min mens i 19 dg og er ved at være lidt træt af det hele.

I ved jo hvor mange tanker der løber igennem hovedet og forsøger at tro på hvad lægen siger men min krop prøver at sige noget andet føler jeg..

Siden miidt i marts(omkring ægløsning) har jeg haft konstante mens smerter(uden mens)

De er dog lidt aftagende nu og kommer og går mere.

Er totalt oppustet, super træt, små ømme bryster, svimmelhed og mere udflåd(ja undskyld) end jeg plejer. Jeg tisser mere og kan ikke altid finde ud af hvad mad jeg har lyst til og andre dage kan jeg ikke få nok.

Jeg motionere meget og har siden midt marts haft ekstra ømhed i underlivet efter træningen

Jeg har ikke på noget tidspunkt set skyggen af blod eller pletter siden sidste mens i feb måned ?

Jeg har taget en test for 2 dage siden som også var negativ .

What to do ? nogen der har erfaringer med samme ?

HAr selvfølgelig læst på sagerne og kan godt se hvad det hele tyder på, men tør jo ikke håbe noget og synes egentlig ikke jeg har været stresset over at ville være gravid.. Er først blevet stresset efter alle de dage her uden svar

Mvh Janne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

Rockertand

Jlsm skriver:

Hej alle

Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg smed mine p-piller i november 2013 .

Jeg skulle have haft min mens d 28/3 som siden dec har været fast på 28 dage. Efter udeblivelse på 10 dage var jeg ved lægen som lavede en test (som var negativ) -skal lige siges at alle dem jeg har taget herhjemme også kun har været negative- samt mærkede på min livmoder og sagde jeg ikke var gravid

Jeg har nu i dag ikke haft min mens i 19 dg og er ved at være lidt træt af det hele.

I ved jo hvor mange tanker der løber igennem hovedet og forsøger at tro på hvad lægen siger men min krop prøver at sige noget andet føler jeg..

Siden miidt i marts(omkring ægløsning) har jeg haft konstante mens smerter(uden mens)

Er totalt oppustet, super træt, små ømme bryster, svimmelhed og mere udflåd(ja undskyld) end jeg plejer. Jeg tisser mere og kan ikke altid finde ud af hvad mad jeg har lyst til og andre dage kan jeg ikke få nok.

Jeg motionere meget og har siden midt marts haft ekstra ømhed i underlivet efter træningen

Jeg har ikke på noget tidspunkt set skyggen af blod eller pletter siden sidste mens i feb måned ?

HAr selvfølgelig læst på sagerne og kan godt se hvad det hele tyder på, men tør jo ikke håbe noget og synes egentlig ikke jeg har været stresset over at ville være gravid.. Er først blevet stresset efter alle de dage her uden svar

Mvh Janne

Jeg synes, at du lyder normal
Symptomerne er helt normale, når man prøver på at blive gravid, man kan have alle mulige graviditetssymptomer og stadig ikke være gravid - så du skal bare fortsætte med at teste med jævne mellemrum indtil enten mens eller 2 streger.
Der er ikke noget mærkeligt i, at du får cyklussvingninger, når din krop tager over efter p-pilledække, men lad os krydse for en snarlig afklaring

Anmeld

16. april 2014

modesty

Jlsm skriver:

Hej alle

Mvh Janne

Det sker nogle gange at kroppen springer en cyklus over. Jeg oplevede det selv da vi var i gang med PB og min gynækolog sagde at det var forholdsvis normalt. 

Vent og se om du får din mens næste gang du skal have den, og hvis ikke, ville jeg hive fat i lægen igen.

Anmeld

16. april 2014

Musen91

Jeg ville lige dele min erfaring.
Jeg har haft det helt på samme måde, min cyklus syntes lige den skulle springe en gang over. Og jeg testede som en sindsyg fordi jeg måtte da være gravid når jeg ikke fik min mens. Men jeg var såmænd bare stresset. Jeg har idag endelig fået min mens, og det er 2 mdr siden imorgen jeg havde det sidst. Så det er bare tålmodighed, eller også at krydse fingre for at der måske alligvel er noget.
Håber på det bedste!

Anmeld

16. april 2014

Hullabullabulla

Kroppen kan nogle gange springe en cyklus over, jeg har prøvet det et par gange.. Prøv at slippe tankerne, nyde påskedagene og se om din mens ikke snart dukker op..

Anmeld

24. april 2014

Jlsm

En lille opdate herfra

først og fremmest tak for jeres råd og svar . Og det viste sig også at jeg fik min mens efter 20 dages forsinkelse. 

Et eller andet sted så er det rart at have fået erfaringen. Den vil jeg helt sikkert få glæde af hvis det skulle ske igen . Det var ret fustrerende at gå igennem som i sikket ved alt om. Men også dejligt med en afklaring nu når g testene alligevel ikke blev positive. 

Nu er det bare op på hesten igen og holde fokus på andre ting

Mvh jlsm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.