Bo i dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. april 2014

Anonym trådstarter

Hej!

Kunne godt tænke mig nogen gode råd, og krydser finger for at der er nogen der kan være behjælplig.

Sagen er den at jeg i  de sidste år har boet i et EU land med min kæreste, som er fra et ikke-eu-land. Vi vil nu gerne flytte til Dk, hvor vi begge har fundet arbejde. Men det er først i november vi skal begynde. Vi tager tlbage snart for at få gjort det hele klar til vi skal begynde vores liv i dk. Men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an med min kæreste som er fra et ikke-eu-land. Hvordan får han et visa ? og er der nogen form for hjælp til os, indtil vi begynder på arbejde?

tak på forhånd og ønsker jer alle en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg tænker (uden at være helt sikker på grund af manglende faglighed inden for området) at måske I skulle henvende jer til den danske ambassade og måske de kunne hjælpe jer/vejlede jer.

held og lykke.

og snart velkommen hjem til DK

Anmeld

16. april 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Jeg tænker (uden at være helt sikker på grund af manglende faglighed inden for området) at måske I skulle henvende jer til den danske ambassade og måske de kunne hjælpe jer/vejlede jer.

held og lykke.

tak for dit gode og søde svar

Jeg har lige sendt dem en mail, så må vi se om de kan hjælpe mig.

Anmeld

16. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
SDD skriver:

held og lykke.

Du skal have fat i den danske ambassade i det land I bor i. Hvis der ikke er en så skal du finde det nærmeste konsulat. 

Anmeld

16. april 2014

M &.I

Anonym skriver:

Hej!

Kunne godt tænke mig nogen gode råd, og krydser finger for at der er nogen der kan være behjælplig.

Sagen er den at jeg i  de sidste år har boet i et EU land med min kæreste, som er fra et ikke-eu-land. Vi vil nu gerne flytte til Dk, hvor vi begge har fundet arbejde. Men det er først i november vi skal begynde. Vi tager tlbage snart for at få gjort det hele klar til vi skal begynde vores liv i dk. Men ved ikke hvordan jeg skal gribe det an med min kæreste som er fra et ikke-eu-land. Hvordan får han et visa ? og er der nogen form for hjælp til os, indtil vi begynder på arbejde?

tak på forhånd og ønsker jer alle en god dag

I skal til udland service og i skal begge udfylde skema, men det bliver hårdt, i skal begge svar rigtigt på spørgesmål... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.