Hej alle i skønne kvinder (: <3
Jeg er opvokset i en familie med vold og druk osv, så da jeg var 11år der blev jeg tvangs fjernet fra min mor og det blev jeg meget hurtig glad for, flyttede du til en familie hvor der var heste, som var det jeg gik meget op i dengang (:
Igennem min barndom har jeg altid vært den person som fik skyld for alt, hvis der var skænderier i familien var det også mig der fik skyld for det selv om at jeg ikke engang var til stede og endeligt ikke vidste hvad det handle om, så blev jeg voksen og flyttede hjemmefra, fandt en sød kæreste som jeg den dag i dag er sammen med endnu og vi har et barn sammen..
Jeg valgte så i starten af året og sige til min familie at jeg ville holde en pause fra at snakke med dem for det havde jeg behov for (: Og det skal sige at jeg snakkede med min mor flere gange om dagen og vi så min familie tit (: !
Men efter jeg sagde stop til dem i en periode der har jeg smidt 9 kg og jeg har det bare godt på en anden måde, det med at jeg får lov til at tænke på mig selv, min søn og ikke mindst min mand det er skam skønt (:
Andre der har prøvet det samme ?
Anmeld