Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et vennepar bliver tilsammen 60 og jeg skal til discofest på fredag!Er i skide god tid, jeg ved det Hvad pokker skal jeg finde på af tøj? Og hvad med gave? For pokker jeg er lost og har jo lidt travlt!
Har du ikke nogle bukser med svej liggende i skabet eller noget tøj i spraglende farver, evt. en kort kjole med et hvidt bælte til og lange støvler.. En kæmpe afroparyk ( kan sikkert købes i fætter BR)..
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men i nogle storbyer har de butikker med parykker og tilbehør til sådan nogle fester
Morigen skriver: Har du ikke nogle bukser med svej liggende i skabet eller noget tøj i spraglende farver, evt. en kort kjole med et hvidt bælte til og lange støvler.. En kæmpe afroparyk ( kan sikkert købes i fætter BR).. Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, men i nogle storbyer har de butikker med parykker og tilbehør til sådan nogle fester
Genbrug.
Bukser med svej hvor du påsyr hæklede lapper på knæene,en hvid skjorte som du tar i et par nummer for stor -Laver du kartoffeltryk på og vupti så har du "flipper" stil
En paryk fra BR og et par solbriller med runde glas samt et flettet hårbånd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128