Hej med jer, kvinder.
Min mand og jeg forsøger at blive gravide igen - vi har i forvejen en datter. Jeg har en app, hvori jeg indtaster mine menstruationer, symptomer osv. Men min menstruation har været uregelmæssig i to cyklusser nu.
Jeg fødte i september 2012, hvorefter jeg begyndte på p-piller. Disse stoppede jeg på i september 2013, fordi min mand og jeg ville i gang med baby #2. Siden da har min cyklus været regelmæssig på 32-33 dage. Men efter min menstruation i februar, gik der 26 dage, hvor jeg begyndte at pletbløde brunt, som efter et par dage blev til frisk blod. Denne stod på i 5 dage. Jeg fik derefter ikke min "normale" menstruation, så jeg betragtede den som min menstruation, der kom en uge før tid.
Men nu har jeg efter denne fået menstruation igen - dvs. på cyklusdag 20. Og dette er frisk blod og altså ikke som sidst.
Det er jo umuligt at udregne ÆL!
Andre der har oplevet pludselig at få så uregelmæssig menstruation? Det skal lige siges, at jeg aldrig har døjet med det før nu. Burde jeg være nervøs og gå til lægen? På nettet (ja, jeg er så dum at google symptomer) står der alt muligt - lige fra at det er normalt for alle kvinder til dødelig kræft.
Nogle, der er blevet gravide med uregelmæssig menstruation? Nogle med lignende oplevelser? Hvad gjorde I?
På forhånd tak :-)
Anmeld