Modermærkekræft?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2014

Lisbeth1985

DreamChild skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke som viste sig at være kræft i, men jeg var heldig at det blev fjernet da lægen fjernede modermærket. Man når der har været kræft , så skulle jeg på sygehuset og have opereret mere væk rundt om der hvor det havde siddet, fordi de ville være helt sikre på at alt var væk. Jeg gik til tjek 5 år efter (det er noget man skal selvom de ved alt er fjernet og alle der har haft kræft skal til de kontroller.

Det er meget sjældent at de ikke får det hele med, modermærkekræft er heldigvis noget af det mildeste kræft man kan få.

Jeg håber alt går godt og at der ikke er noget i dit

Knus

Tak for dit svar!

Det var nogenlunde det samme,som min læge sagde..

Har du haft flere problemer efterfølgende? Og var du sygemeldt ved anden operation?

Jeg er stadig ny på min arbejdsplads (drømmejobbet) og jeg vil derfor nødigt bede min chef om fri:-( Ved godt,at det er det mindste problem,hvis lægen ringer med dårlige nyheder,men lige nu fylder det ret meget i mit stakkels overbelastede hoved:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2014

Lisbeth1985

Inger skriver:

DET gør jeg også :-)

Har du fået svar? 

Anmeld

29. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Lisbeth1985 skriver:

Har du fået svar? 

Hej.. Ja jeg har, der var heldigvis intet i dem jeg fik fjernet. Men man går jo og syntes at der er mange der ser underlige ud, men skal ind igen og have flere fjernet, dog "bare" fordi de generer mig.. Hvad med dig???? 

Tak fordi du spurgte 

Anmeld

29. april 2014

Lisbeth1985

Inger skriver:

Hej.. Ja jeg har, der var heldigvis intet i dem jeg fik fjernet. Men man går jo og syntes at der er mange der ser underlige ud, men skal ind igen og have flere fjernet, dog "bare" fordi de generer mig.. Hvad med dig???? 

Tak fordi du spurgte 

Jeg slap også med skrækken:-) Så det er dejligt!!

Anmeld

29. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Lisbeth1985 skriver:

Jeg slap også med skrækken:-) Så det er dejligt!!

Weeeeee... Heldige os to :-) 

Anmeld

29. april 2014

aarhusmor

Dejligt der ikke var noget i dem. Jeg har fået fjernet 18 fordi de voksede og så mærkelige ud. Men der var intet i dem
Jeg har også fået fjernet to andre mærker, som var åbne sår. Der fik jeg af vide at det var godartet kræft. Så det findes også

Anmeld

8. juni 2014

LN

Dreamchild

kan du huske hvor dybt det var og hvor længe er det siden

er du rødhåret?

Anmeld

8. juni 2014

LN

DreamChild skriver:

Jeg har fået fjernet et modermærke som viste sig at være kræft i, men jeg var heldig at det blev fjernet da lægen fjernede modermærket. Man når der har været kræft , så skulle jeg på sygehuset og have opereret mere væk rundt om der hvor det havde siddet, fordi de ville være helt sikre på at alt var væk. Jeg gik til tjek 5 år efter (det er noget man skal selvom de ved alt er fjernet og alle der har haft kræft skal til de kontroller.

Det er meget sjældent at de ikke får det hele med, modermærkekræft er heldigvis noget af det mildeste kræft man kan få.

Knus

Kan du huske hvor dybt det var og hvor længe er det siden

er du rødhåret

Anmeld

8. juni 2014

Mor til Frederic og Freya

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Jeg vil lige høre om nogle af jer har prøvet at få fjernet et modermærke akut? Jeg har haft et modermærke i noget tid,som jeg endelig fik kigget på igår. Lægen mente,at det kunne være ondartet,så jeg har allerede fået det fjernet i dag.. Jeg har været positiv hele dagen,men her på de sene timer er bekymringerne begyndt at melde sig... Er der nogen der har nogle erfaringer? 

Lisbeth 

jeg fik fjernet en stor på den ene balle og nysgerrig som jeg var ville jeg se den da den lå i glasset...

Sikke en luns... Nå men svaret var at den havde anlæg til at blive ondartet, men fordi de brune pletter er små 'selv ejende' pletter er det ikke sikkert at der er noget i de andre..

Men overvejer at få dem undersøgt igen, da de yngler - vokser sammen - ændre sig - kommer nye osv. Den store på 5,9 år siger; mor, du skal stoppe med at spise al det chokolade, for det giver dig altså så mange brune pletter...

Anmeld

11. juli 2014

sandramor

DreamChild skriver:

Knus

Så lige det her emne.... Og læste lige dit svar og egentlig bare en information og hjælpende svar 

Jeg mistede i juli sidste år min mor til melanom kræft og kan oplyse at det faktisk er en meget meget agressiv kræft form.... Som de sagde til os... Ved denne her kræft form )metestaser fra melanom er lægerne altid bagud og hverken kemo eller stråling virker mod metestaserne....  

Hudkræft derimod er ofte harmløs eller ihvertfald meget lettere at helbrede 

Bare lige en information 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.