Gravid og kat i sengen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. april 2014

namaha

Vidste ikke lige hvor jeg skullelægge emnet da jeg (ikke) er gravid 

Men altså er der skadligt og usundt for en gravid kvinde at lade sin indekat sove i samme seng.

Kæresten og jeg har nemlig en kat, jeg vil ikke have hende i senge og lukker gerne døren når jeg går i seng, men fordi min kæreste elsker og er opvokset med en kat i sengen så har han meget svært ved at forstå at hun ikke må være i soveværelset. Jeg vil ikke have hende i sengen da jeg syntes det er uhygiejnigst også skal jeg vaske sengetøjet 1 gang ugen istedet for hver anden uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Mortil223

Min ligger i sengen, og det gør den både når jeg er gravid og ikke er  

Anmeld

15. april 2014

san

Min kat putter også i sengen og det sker der ikke noget ved.. Så længe den ikke tisser og laver L i sengen ... 

Anmeld

15. april 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min højtelskede indekat sover hver nat i min fodende. Der har han fast plads. Jeg synes det er enormt hyggeligt og jeg kan ikke tænke mig at det er skadeligt. Bare sengetøjet bliver skiftet jævnligt hvilket man jo gør alligevel. Men jeg er jo ikke ekspert så skal ikke kunne sige det med faglig begrundelse.

Anmeld

15. april 2014

Aabye

Mine 3 katte OG min hund ligger gerne i sengen om natten.. 
Jeg har dog kun en kat tilbage, men min hankat som nu desværre er aflivet skulle helst gerne ligge helt oppe i hovedet på mig når jeg sov.. 

Jeg synes det er VILDT hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.