Hejsa alle på Baby.dk
Min kæreste og jeg købte lørdag den 1. aug en kanin af racen Hermelin, ude i Plantorama i Randers, kvitteringen fik vi ikke med.
i løbet af ugen, onsdag el. torsdag, lægger vi mærke til at han har højre forpote gemt op under sig og bruger den knap nok til at støtte dig på, vi bliver bekymret men bliver enige om at vente et par dage med at få ham til dyrlæge.
Lidt før vi opdagde han haltede, havde vi ham oppe på sofa'en, hvor der pludselig kom noget hvidt/gulligt tykt ilde lugtende væske "udfra" ham, da det aldrig er sket for os før, tror vi bare at det er fordi han er kommet.
Men igår aftes opdagede min kæreste så at han har et hul i pels og skind ved højre forben på str. med en 25-øre, vi bliver bange og ringer til dyrelægen, vi fortæller alt hvad vi ved og får at vide det sikkert var en byld der sprang, nu skal vi til dyrelægen med ham og få ham tjekket.
Og undrer os over om vi kan give regningen videre til plantorama, da de jo har solgt os en kanin der fejler noget, da vi spurgte ekspidienten, sagde hun at der intet var i vejen med nogen af dem, at de var alle sunde og raske.
Nogen af jer der har oplevet noget lign.
Mange tak for enhver hjælp hilsen Kusuma og Jacob
Anmeld