Vis mig "din" dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.952 visninger
17 svar
8 synes godt om
15. april 2014

Bertris

Vil gerne have lidt inspiration til dåbskjoler til nr 2

Kæresten og jeg har mere eller mindre besluttet os for at vi skal have lavet en hel ny dåbskjole til nr 2 (svigerinde er skrædder ) Men aner virkelig ikke hvordan den skal se ud!
Kæresten siger simpel, og intet hækleri Jeg er bare blank for idéer og krav

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Mimic

Bertris skriver:

Kæresten og jeg har mere eller mindre besluttet os for at vi skal have lavet en hel ny dåbskjole til nr 2 (svigerinde er skrædder ) Men aner virkelig ikke hvordan den skal se ud!

https://www.baby.dk/debat/47829pi1/daab-og-navngivningsfest/daabskjoler--.aspx

https://www.baby.dk/debat/59727pi1/daab-og-navngivningsfest/daabskjoler---vis-mig-jeres-.aspx

Lidt af de gamle tråde der har været

Her er den min datter blev døbt i (og som kommer til at gå i arv), syet af min gamle konfirmationskjole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. april 2014

Louise H.

Bertris skriver:

Vi fik syet min konfirmationskjole om mener H. Har et billede på fb, hvor man kan se den

Anmeld

15. april 2014

Bertris

Louise <3 Isabella skriver:

Vi fik syet min konfirmationskjole om mener H. Har et billede på fb, hvor man kan se den

Kunne ikke finde det
Men mener jeg synes den var rigtig sød!
Desværre kan min konfirmations kjole ikke bruges til omsyning.. Min mor har solgt den

Anmeld

15. april 2014

Bertris

Mimic skriver:

https://www.baby.dk/debat/47829pi1/daab-og-navngivningsfest/daabskjoler--.aspx

https://www.baby.dk/debat/59727pi1/daab-og-navngivningsfest/daabskjoler---vis-mig-jeres-.aspx

Lidt af de gamle tråde der har været

Her er den min datter blev døbt i (og som kommer til at gå i arv), syet af min gamle konfirmationskjole

Den er virkelig smuk!
- og kæresten kan også lide den, måske man skulle kigge på noget i den stil

Anmeld

15. april 2014

Mimic

Bertris skriver:

Den er virkelig smuk!
- og kæresten kan også lide den, måske man skulle kigge på noget i den stil

Den er syet af min svigermor, der er ikke mange der bryder sig om den, fordi den er blank, men vi elsker den (logisk nok )

Anmeld

15. april 2014

Bertris

Mimic skriver:

Den er syet af min svigermor, der er ikke mange der bryder sig om den, fordi den er blank, men vi elsker den (logisk nok )

Nu kan jeg ikke lide særlig mange af de helt traditionelle kjoler, men lige den kan jeg rigtig godt lide, men skal helt klart snakke med min svigerinde når vi nærmer os, måske har hun nogle geniale forslag

Anmeld

16. april 2014

Anitta Kristiansen

Min mor syede en i blå og i lyserød så blev den vi brugte, da det betød meget for meget, da min mor døende for nogle år tilbage, så det var den måde vi fik hende med til festen.

Anmeld

16. april 2014

Louise H.

Bertris skriver:

Kunne ikke finde det
Men mener jeg synes den var rigtig sød!
Desværre kan min konfirmations kjole ikke bruges til omsyning.. Min mor har solgt den

Øv hvor træls, min mor gemte min i tilfælde af at min søster kunne bruge den, men hun er noget slankere end jeg. Da vi så ventede Isabella, blev vi enige om at sy kjolen om

nå men så er det mig der har et billede. Men den er helt glat med blonder i kanterne og uden ærmer

Anmeld

16. april 2014

Monski

Bertris skriver:

Her er Anthon og hans gudmor. cDet her er det eneste billede jeg har på ipad'en og det er ikke helt nemt at se kjolen.
Men det var min farmors konfirmationskjole som hun så syede om til sin bryllupskjole og derefter til dåbskjole.
Det betyder rigtig meget for mig at børnene bliver døbt i den, men Hjalle ender nok med at være AAAAAAAAALT for tyk til den, desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.