Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ååårha, jeg har da bare mødt to super søde piger i dag Nemlig Maria og hendes mor Charlotte...
Vi mødtes i Randers regnskov og havde bare en dejlig og ikke mindst varm og fugtig (hehe) dag Hende skal jeg bare møde igen
Og Silas var bare totalt med på idéen og holdt faktisk Charlotte i hånden hele turen rundt i regnskoven... Totalt nuttet
Nå men her er nogle vidunderlige billeder som jeg gerne vil dele med jer alle sammen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke det ser hyggeligt ud
jeg kan godt forestille mig I to have det sjovt sammen. I virker også ganske søde på skrift
mor:) skriver: Sikke det ser hyggeligt ud jeg kan godt forestille mig I to have det sjovt sammen. I virker også ganske søde på skrift
Det var det bestemt også
Tror bestemt vi vil få det sjovere sammen næste gang, hvor der ikke er så meget ungerne skal holde øje med, der var ikke så meget taletid til os hehehe, men det kommer der helt sikkert næste gang
Muhmi skriver: Det var det bestemt også Tror bestemt vi vil få det sjovere sammen næste gang, hvor der ikke er så meget ungerne skal holde øje med, der var ikke så meget taletid til os hehehe, men det kommer der helt sikkert næste gang
Ellers må mændende med og så smutter i på cafe
mor:) skriver: Ellers må mændende med og så smutter i på cafe
GOD idé hihihi
Ihh det var så hyggeligt! Anders er rigtig flink og de små drenge smeltede mig bare Maria blev vist smålun på Rune
Det må vi klart gøre igen og jeg er totalt game på andre ture (med og uden mænd og børn)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128