Er der en der har en mekaniker til mand :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

747 visninger
10 svar
4 synes godt om
15. april 2014

Troldemommi

Eller som måske selv har godt styr på bilen 

Vi skal have skiftet tandrem på bilen og vi har fået et tilbud på 3700 kr, er det en okay pris? 

Bilen er en Renault scenic 

Monica 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

fo82

Timelønnen er meget afhængigt af landsdel, og reservedelsprisen afhænger af bilproducent.

nu er franske biler ikke de billigste at købe reservedele til så jeg tror ikke at prisen er helt hen i vejret. 

Timelønnen er jo så igen en variabel faktor i og med at det er forskelligt hvor bøvlet det er at komme til.

men igen, jeg tror at prisen der er meget fornuftig :-)

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

fo82 skriver:

Timelønnen er meget afhængigt af landsdel, og reservedelsprisen afhænger af bilproducent.

nu er franske biler ikke de billigste at købe reservedele til så jeg tror ikke at prisen er helt hen i vejret. 

Timelønnen er jo så igen en variabel faktor i og med at det er forskelligt hvor bøvlet det er at komme til.

men igen, jeg tror at prisen der er meget fornuftig :-)

Ok mange tak, vi har ikke en dyt forstand på biler og man kan jo blive snydt 

Monica 

Anmeld

15. april 2014

fo82

Tjekker lige efter ved min mekaniker Buddy ;-)

Anmeld

15. april 2014

fo82

Og der kom svar: det lyder meget fornuftigt - det er en træls bil at skifte tandrem i :-P :-D 

Anmeld

15. april 2014

Morjanne76

Vi har benyttet os af autobutler. Der ligger man det man skal have lavet ind, og derefter vil man modtage 3 tilbud fra mekanikere. Der kan være penge at spare, om ikke andet kommer du til at se, om det tilbud du har er ok. 

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

fo82 skriver:

Og der kom svar: det lyder meget fornuftigt - det er en træls bil at skifte tandrem i :-P :-D 

Hahaha måske er den træls at reparere men den er dejlig at køre 

Monica 

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

Morjanne76 skriver:

Vi har benyttet os af autobutler. Der ligger man det man skal have lavet ind, og derefter vil man modtage 3 tilbud fra mekanikere. Der kan være penge at spare, om ikke andet kommer du til at se, om det tilbud du har er ok. 

Det har jeg da vist hørt om via reklamer, det må blive næste gang bilen skal laves, min mand har nemlig lavet en aftale med et autoværksted nu 

Monica 

Anmeld

15. april 2014

Anitta J

Troldemommi skriver:

Eller som måske selv har godt styr på bilen 

Vi skal have skiftet tandrem på bilen og vi har fået et tilbud på 3700 kr, er det en okay pris? 

Bilen er en Renault scenic 

Monica 

Min kæreste er mekaniker og siger at det er en fin pris

Anmeld

15. april 2014

Troldemommi

camian skriver:

Min kæreste er mekaniker og siger at det er en fin pris

Tak, det er dejligt at høre flere vurderinger 

Monica 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.