Ægløsning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2014

mpr

Hvor mange af jer VED bare hvornår i har ægløsning?

Siden jeg er kommet på hormoner i forbindelse med barnløsheds behandling så VED jeg bare NU har jeg ægløsning og kan derefter tage en positiv æl test Jeg synes det er lidt sejt at kroppen bare kan vise os hvornår vi har det, men hvor mange får rent faktisk det her æl slim som kan vise en præcist hvornår man ville få en positiv æl test?

Men ja æl here we come lad det please blive i denne måned

Go' tirsdag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

Rockertand

Chel1992 skriver:

Siden jeg er kommet på hormoner i forbindelse med barnløsheds behandling så VED jeg bare NU har jeg ægløsning og kan derefter tage en positiv æl test Jeg synes det er lidt sejt at kroppen bare kan vise os hvornår vi har det, men hvor mange får rent faktisk det her æl slim som kan vise en præcist hvornår man ville få en positiv æl test?

Go' tirsdag til jer alle

Det gør jeg, og det fejler ikke (er ikke i behandling), jeg ved allerede før jeg tager en ægløsningstest, om den er positiv, men har også meget regelmæssige cyklusser.

Anmeld

15. april 2014

mpr

Rockertand skriver:

Det gør jeg, og det fejler ikke (er ikke i behandling), jeg ved allerede før jeg tager en ægløsningstest, om den er positiv, men har også meget regelmæssige cyklusser.

Synes bare det er så fascinerende at kroppen kan give en sådan nogle lede tråde til det

Anmeld

15. april 2014

grinny

Jeg kan mærke når ægblæren "popper". Jeg får en rigtig intens smerter i ca. 10 minutter og hvis jeg tager en test skriger den positiv

Anmeld

15. april 2014

Krussedulle

Chel1992 skriver:

Go' tirsdag til jer alle

Jeg får det der berømte æl-slim men jeg kan ikke mærke min æl.

Så om det de sekret kommer før eller efter, det aner jeg ikke.

(Ved godt at det skal hjælpe sæden på vej, men det kan vel lige så godt komme når ægget er frigivet?! )

Anmeld

15. april 2014

Trekløver(:

Chel1992 skriver:

Go' tirsdag til jer alle

Jeg er helt sikker hver gang jeg har ægløsning, og også i hvilken side. Jeg får ondt og det niver.

Anmeld

15. april 2014

mpr

Krussedulle skriver:

Jeg får det der berømte æl-slim men jeg kan ikke mærke min æl.

Så om det de sekret kommer før eller efter, det aner jeg ikke.

(Ved godt at det skal hjælpe sæden på vej, men det kan vel lige så godt komme når ægget er frigivet?! )

Mit eget kommer lige på dagen hvor jeg skulle få en positiv æl test altså en dag før det bliver frigivet og det forsvinder cirka 48 timer senere

Anmeld

15. april 2014

JH12

Jeg VED det da jeg får ondt og sammentrækninger lige omkring ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.