Av :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. april 2014

Anonym trådstarter

Årh hvor har jeg ondt! Har så mange smerter i underlivet (ligesom meget stærke mens smerter) men ingen mens eller ændret udflåd (plejer at blive lidt brunligt nogle dage inden mens).. 

Udover det så er jeg blevet utrolig træt (aldrig har jeg været så udmattede af at lave ingen ting), ekstrem tissetræng som kom pludselig fra den ene dag til anden, meget øm og træt i alle led, morgenkvalme, fryser meget, ikke rigtig lyst til at spise, hovedpine osv..

Har taget en test, men desværre negativ.. Vi vil gerne have baby, men da vi ikke rigtig synes om at gøre det 'på kommando', så bliver der hygget når vi lyster, og baby kommer når den kommer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Anonym trådstarter

Hvilke symptomer havde i de første uger, og hvad gjorde at i opdagede graviditeten?  

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Første graviditet havde jeg ømme bryster. Ved denne graviditet havde jeg absolut ingen symptomer da jeg testede positiv.

husk at hovedet somme tider kan snyde kroppen når der er noget vi inderligt ønsker os og går og tænker på.

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Første graviditet havde jeg ømme bryster. Ved denne graviditet havde jeg absolut ingen symptomer da jeg testede positiv.

husk at hovedet somme tider kan snyde kroppen når der er noget vi inderligt ønsker os og går og tænker på.

Ja det ved jeg godt ;-) men de sidste 2-3 måneder har jeg/vi slet ikke tænkt eller snakket om det.. Har bare tænkt at mens var på vej og ignoreret symptomerne, men de er blevet kraftigere de sidste 2-3 dage og så er jeg begyndt at tisse hele tiden!  

Anmeld

14. april 2014

Anonym trådstarter

Slet ikke nogen der vil svare?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.