Det perfekte romantiske getaway?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
5 svar
1 synes godt om
14. april 2014

Anonym trådstarter

Er der nogen der kan anbefale et helt fantastisk sted at tage på et par dages ophold (gerne forlænget weekend) når man trænger til ægte romantik og kærestetid? Det skal være LÆKKERT!

Der må meget gerne være mulighed for wellness/spa men det er ikke et must.

Prisen spiller ikke den store rolle men da vi ikke har mulighed for at være væk længere i max 5 dage i denne omgang stiller det lidt krav til geografien så vi ikke bruger halvdelen af turen på transport.

Alle forslag modtages med kyshånd!

På forhånd 1000 tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2014

Anonym trådstarter

22. april 2014

Malene76

Anonym skriver:

Er der nogen der kan anbefale et helt fantastisk sted at tage på et par dages ophold (gerne forlænget weekend) når man trænger til ægte romantik og kærestetid? Det skal være LÆKKERT!

Prisen spiller ikke den store rolle men da vi ikke har mulighed for at være væk længere i max 5 dage i denne omgang stiller det lidt krav til geografien så vi ikke bruger halvdelen af turen på transport.

På forhånd 1000 tak.

Vi har været flere gange på Hotel Viking i Sæby der er et super lækkert wellnessområde tilknyttet også og det ligger lige ned til vandet. Skønt sted. 

Kh. Malene 

Anmeld

22. april 2014

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Vi har været flere gange på Hotel Viking i Sæby der er et super lækkert wellnessområde tilknyttet også og det ligger lige ned til vandet. Skønt sted. 

Kh. Malene 

det vil jeg kigge på tak!

Anmeld

22. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

På forhånd 1000 tak.

Nordtyskland har mange billige spaophold, Vejlefjord er også lækkert (har jeg hørt)

Min kæreste og jeg er helt vilde med Sardinien. Der er meget romantisk. Ryan air har ofte super billige flybilletter til Alghero, vi gav omkring 250,- i maj sidste år t/r, og fandt et hyggeligt privat bed & breakfast til under 100,- pr. nat inkl. morgenmad. 

Anmeld

22. april 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

På forhånd 1000 tak.

Jeg læste tydeligvis ikke dit indlæg ordentligt igennem, siden jeg fokuserer på at det skal være billigt. 

Paris er ikke billigt, der ville jeg tage hen, hvis prisen ikke betyder meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.