Blev så skuffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2009

Vingummien

Inden jeg blev gravid havde jeg 2 veninder og 1 ven som jeg tit hang ud med fik en øl el 2 og tog evt i byen efter.

Efter jeg har fået Emil er der jo ikke tid til sådan noget som der var før, og vil da gerne indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at drikke som jeg havde dengang.
Vi har jo så ikke set hinanden så meget som vi gjorde dengang, og har længe snakket om at vi skulle finde en aften hvor vi alle 4 kunne så vi kunne få en aften ligesom i de gode gamle dag, rigtig råhygge og evt tage et smut i byen og kigge, og havde virkelig set frem til det, ik pga drikkeriet, men trænger til at komme ud og til at se dem igen.

Nåh men skrev til hende den ene igår aftes for at høre hvad hun lavede og ligesom for at spørge hvornår vi skulle finde ud af noget, kunne jo være dejligt at finde ud af noget inden jeg finder et arbejde.
Hun svare så tilbage at hun sidder og hygger og drikker med de 2 andre blev bare så skuffet og ked af det på samme tid. Havde slet ik hørt noget om det, og var ik inviteret el noget.
Hun skrev så at hun ikke regnede med jeg ville med jamen hallo lille dame jeg fik ikke chancen for at vælge, fik vist skrevet lidt hårdt til hende, men ikke første gang hun skuffer.

Skrev simpelhen til hende at bare det at man bliver spurgt gøre en hel del for så ville jeg kunne have en chance for at sige ja el nej og at jeg da godt er klar over at jeg ik kan så tit som dem nu når jeg har mor og ikke har lyst lige så meget som dem. Men alligevel!!!!

Og det værste er at hun er den sidste veninde jeg har tilbage fra dengang jeg blev gravid for såre bare endnu mere, for havde ikke regnet med det fra hendes side af.

Skulle lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Det forstår jeg sgu godt du bliver ked af, ville jeg også være blevet. Men tror nu det er meget normalt at der er et par veninder der falder fra når man bliver mor, i hvert fald hvis de andre i omgangskredsen ikke har børn.
Jeg mistede selv kontakten med nogle af mine veninder efter jeg blev gravid første gang, men det gjorde mig egentlig ikke så meget. For mit forhold til dem var mest gå-i-byen-venner, og det sagde mig ikke ret meget lige efter jeg var blevet mor.
Men nu lyder det til at det har været nogle rigtig gode venner du har været tæt på, og så forstår jeg godt det gør ondt.
Kan du ikke prøve at spørge hende du snakkede med i går hvorfor du ikke blev inviteret med? Og fortælle hende at du meget gerne vil have muligheden en anden gang? Hvis hun har spurgt dig mange gange og du hver gang har sagt nej, så forstår jeg måske godt at hun til sidst ikke gider spørge mere... men hvis du fortæller hende at det betyder meget for dig at have muligheden, mon så ikke hun tænker over det til en anden gang??

Anmeld

9. august 2009

Vingummien

Rikke skriver:

Det forstår jeg sgu godt du bliver ked af, ville jeg også være blevet. Men tror nu det er meget normalt at der er et par veninder der falder fra når man bliver mor, i hvert fald hvis de andre i omgangskredsen ikke har børn.
Jeg mistede selv kontakten med nogle af mine veninder efter jeg blev gravid første gang, men det gjorde mig egentlig ikke så meget. For mit forhold til dem var mest gå-i-byen-venner, og det sagde mig ikke ret meget lige efter jeg var blevet mor.
Men nu lyder det til at det har været nogle rigtig gode venner du har været tæt på, og så forstår jeg godt det gør ondt.
Kan du ikke prøve at spørge hende du snakkede med i går hvorfor du ikke blev inviteret med? Og fortælle hende at du meget gerne vil have muligheden en anden gang? Hvis hun har spurgt dig mange gange og du hver gang har sagt nej, så forstår jeg måske godt at hun til sidst ikke gider spørge mere... men hvis du fortæller hende at det betyder meget for dig at have muligheden, mon så ikke hun tænker over det til en anden gang??

er ik så mange gange jeg har sagt nej da hun selv er begyndt på uddannelse, og har ik spurgt så tit. Har 1 gang måtte aflyse fordi Emil blev syg.

Har før sagt til hende at det betyder en hel del at blive spurgt.
Spurgte hende igår hvorfor jeg ik blev inviteret, skrev hun jo bare at hun ikke regnede med jeg gad, og det syntes jeg er forkert for det ved hun ik en disse om, for ville rigtig gerne.

Trænger til at komme ud en tur.

Har i forvejen mistet en del, hvilket heller ik har betydet noget for mig, men det gør hende her. Men gider bare ik blive skuffet flere gange.
Og ryger hun har jeg ingen.

Anmeld

9. august 2009

JJ74

Rikke skriver:

Enig.
Du skal fortælle dig veninde at du synes det er dejligt at blive spurgt, selvom du gentagende gange har måtte melde afbud, men du må aldrig være fordømmende overfor hende - for så er hun der snart ikke mere.
Jeg har selv en ex-veninde der hoppede i martyr-trøjen og det er ikke til at holde ud. Så glæd dig over at I snart skal ses alle sammen, men skån hende for din skuffelse.
:-)

Anmeld

9. august 2009

Klumpe-dumpe

Know it, been there!!!!

Men du har altid os!

Anmeld

10. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Know it, been there!!!!

Men du har altid os!

Nårh tak

Anmeld

10. august 2009

Christinahr

Jeg gjorde rigtig meget ud af holde kontakt med veninder og venner efter jeg blev gravid og havde født. Flere af dem sagde de faktisk så mig mere efter ejg havde fået barn end før

Altså, i er vel to om barnet og kan vel også skiftes til at tage en friaften i ny og næ. Hvorfor melde afbud pga et sygt barn - faren skulle vel have passet ham alligevel eller?

Jeg spiller stadig både håndbold og fodbold og går i byen med veninder trods to unger. Jeg synes bestemt ikke jeg forsømmer min familie. Tit smutter jeg jo først når ungerne sover eller lige inden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.