Inden jeg blev gravid havde jeg 2 veninder og 1 ven som jeg tit hang ud med fik en øl el 2 og tog evt i byen efter.
Efter jeg har fået Emil er der jo ikke tid til sådan noget som der var før, og vil da gerne indrømme at jeg ikke har den vilde lyst til at drikke som jeg havde dengang.
Vi har jo så ikke set hinanden så meget som vi gjorde dengang, og har længe snakket om at vi skulle finde en aften hvor vi alle 4 kunne så vi kunne få en aften ligesom i de gode gamle dag, rigtig råhygge og evt tage et smut i byen og kigge, og havde virkelig set frem til det, ik pga drikkeriet, men trænger til at komme ud og til at se dem igen.
Nåh men skrev til hende den ene igår aftes for at høre hvad hun lavede og ligesom for at spørge hvornår vi skulle finde ud af noget, kunne jo være dejligt at finde ud af noget inden jeg finder et arbejde.
Hun svare så tilbage at hun sidder og hygger og drikker med de 2 andre

blev bare så skuffet og ked af det på samme tid. Havde slet ik hørt noget om det, og var ik inviteret el noget.
Hun skrev så at hun ikke regnede med jeg ville med

jamen hallo lille dame jeg fik ikke chancen for at vælge, fik vist skrevet lidt hårdt til hende, men ikke første gang hun skuffer.
Skrev simpelhen til hende at bare det at man bliver spurgt gøre en hel del for så ville jeg kunne have en chance for at sige ja el nej og at jeg da godt er klar over at jeg ik kan så tit som dem nu når jeg har mor og ikke har lyst lige så meget som dem. Men alligevel!!!!
Og det værste er at hun er den sidste veninde jeg har tilbage fra dengang jeg blev gravid for såre bare endnu mere, for havde ikke regnet med det fra hendes side af.
Skulle lige ud med det.
Anmeld