Ingen mens i 6 mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

341 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2014

Hjulben

Arh nu har jeg ikke haft min mens i 6 1/2 måned, efter p pille stop og er ved at blive skør !
Jeg har været hos lægen for 1 1/2 måned siden hvor jeg fik taget en negativ g test.. fik også taget blodprøver, som viste at mit hormon tal var helt fint..
I løbet af sidste uge har jeg følt et par gange at nu skal jeg have min mens, men den kommer bare ikke, skal virkelig ofte på toilettet, og får nogen gange en slags krampe i halebenet!? Og ikke nok med det, så er jeg begyndt at få "overskæg" ? Altså mine dun på overlæben er blevet mørke er der nogen der har oplevet noget lignede? Eller nogen med nogen gode råd ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Hjulben

Så mange der kigger, er der slet ingen der kender til det?

Anmeld

14. april 2014

1234rj

Amanda91 skriver:

Arh nu har jeg ikke haft min mens i 6 1/2 måned, efter p pille stop og er ved at blive skør !
Jeg har været hos lægen for 1 1/2 måned siden hvor jeg fik taget en negativ g test.. fik også taget blodprøver, som viste at mit hormon tal var helt fint..
I løbet af sidste uge har jeg følt et par gange at nu skal jeg have min mens, men den kommer bare ikke, skal virkelig ofte på toilettet, og får nogen gange en slags krampe i halebenet!? Og ikke nok med det, så er jeg begyndt at få "overskæg" ? Altså mine dun på overlæben er blevet mørke er der nogen der har oplevet noget lignede? Eller nogen med nogen gode råd ?

Bliv tjekket for pco/pcos :-)

Anmeld

14. april 2014

Hjulben

1234rj skriver:

Bliv tjekket for pco/pcos :-)

Hvad er det ?

Anmeld

14. april 2014

1234rj

Amanda91 skriver:

Hvad er det ?

Jeg har ikke tid til at skrive den lange forklaring lige her og nu. Men Google det, det du beskriver er nogle af symptomerne :-)

Anmeld

14. april 2014

Hjulben

Puha.. Den gjorde ondt

Anmeld

14. april 2014

Olaf

Jeg oplevede at min mens ikke kom i 6 mdr efter p-pille stop, og var til lægen mange gange men til sidst kom den, da jeg holdte op med at tænke over det

Men hvis du ikke har fået mens i næste månede synes jeg du skal banke i bordet ved lægen og få en ordentlig undersøgelse

Anmeld

14. april 2014

Savvy

Amanda91 skriver:

Puha.. Den gjorde ondt

starter med et

jeg synes du skal prøve og høre din læge om han/hun vil undersøge dig, for det kunne godt mistænkes at være det.

men inden jeg kan fortælle dig at selvom man har .. så kan man sagtens få baby og evt. hjælp til at få baby

håber ikke det var alt for overvældende at læse om.

(det er jo ikke sikkert at det er det netop DU fejler)

Anmeld

14. april 2014

Hjulben

Jeg egentlig også stoppet med at tænke over det, indtil jeg fik det sådan her jeg har købt en test som jeg vil tage imorgen.. Har bare ikke lyst til at blive skuffet :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.