tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
2 svar
1 synes godt om
14. april 2014

Aluka

Min dreng på knap syv måneder er ved at få tænder. Kan mærke kanten af den højre fortand i undermunden, og den venstre er hævet. Han har de sidste par uger, vågnet flere gange end han plejer, og er også ofte pylret i dagstimerne.

kan det godt skyldes tænder så længe? Troede umiddelbart kun det var 3-4 dage det generede dem så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2014

LilleSmølf

Aluka skriver:

Min dreng på knap syv måneder er ved at få tænder. Kan mærke kanten af den højre fortand i undermunden, og den venstre er hævet. Han har de sidste par uger, vågnet flere gange end han plejer, og er også ofte pylret i dagstimerne.

kan det godt skyldes tænder så længe? Troede umiddelbart kun det var 3-4 dage det generede dem så meget.

Ja, det kan det sagtens (og desværre, kan man så tilføje).

Min dreng er 10,5 måned og har 7 tænder og et par på vej. Han bliver pylret, gider ikke sove, rød numse, feber, tynd mave... det er så syndt for ham. Især når de dumme tænder bare "hænger fast" og ikke virker til at ville ud.

Her hjælper det kun at gå rundt med ham, give ham kolde ting at bide i eller hans Sophia the Giraffe bidering, som er en life-saver. God bedring til den lille (:

Anmeld

16. april 2014

Aluka

LilleSmølf skriver:

Ja, det kan det sagtens (og desværre, kan man så tilføje).

Min dreng er 10,5 måned og har 7 tænder og et par på vej. Han bliver pylret, gider ikke sove, rød numse, feber, tynd mave... det er så syndt for ham. Især når de dumme tænder bare "hænger fast" og ikke virker til at ville ud.

Her hjælper det kun at gå rundt med ham, give ham kolde ting at bide i eller hans Sophia the Giraffe bidering, som er en life-saver. God bedring til den lille (:

er nu glad for det kan være det. Heller en pylret dreng af en grund, end en pylret dreng uden grund Kan se begge tænder nu, så håber de kommer i løbet af de næste par dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.