hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. april 2014

Chiip91

Hej tøser har brug for hjælp hurtigt!
Jeg fik min spiral ud i onsdags, og fik mens i fredags(lidt kraftigt) men her for 2min siden mærkede jeg det føles meget forkert i min mave og ja i mit bind, jeg kigger og ser der ligger en KÆMPE nærmest sort klump helt gele agtig i mit bind, 2min efter føles det forkert igen og der er en mindre klump :s nu bløder jeg så virkelig kraftigt, og har ondt i maven :/ jo kan det være ? Håber kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Chiip91

*hvad

Anmeld

14. april 2014

Camillos

Chiip91 skriver:

Hej tøser har brug for hjælp hurtigt!
Jeg fik min spiral ud i onsdags, og fik mens i fredags(lidt kraftigt) men her for 2min siden mærkede jeg det føles meget forkert i min mave og ja i mit bind, jeg kigger og ser der ligger en KÆMPE nærmest sort klump helt gele agtig i mit bind, 2min efter føles det forkert igen og der er en mindre klump :s nu bløder jeg så virkelig kraftigt, og har ondt i maven :/ jo kan det være ? Håber kan hjælpe

Lyder ik rart det lyder som størknet blod... synes du skal ringe til din læge..

Anmeld

14. april 2014

Chiip91

Camillos skriver:

Lyder ik rart det lyder som størknet blod... synes du skal ringe til din læge..

Er det skam heller ikk :/
- min veninde tænker det en SA :/

Anmeld

14. april 2014

Fuglemor

Det samme skete for mig sidste år. Det var dog to pænt store klumper. Jeg har mistanke om at jeg var gravid men mistede. Men har ikke været ret langt henne. Jeg havde meget ondt i mens

Anmeld

14. april 2014

Chiip91

Fuglemor skriver:

Det samme skete for mig sidste år. Det var dog to pænt store klumper. Jeg har mistanke om at jeg var gravid men mistede. Men har ikke været ret langt henne. Jeg havde meget ondt i mens

Så kan det være en SA ? :/
hvis jeg var gravid har jeg været omkring 3uger henne, hvis ikk mindre eller mindre

Anmeld

14. april 2014

Fuglemor

Chiip91 skriver:

Så kan det være en SA ? :/
hvis jeg var gravid har jeg været omkring 3uger henne, hvis ikk mindre eller mindre

Det vil jeg tro. Det lyder i hvert fald som mit. Og jeg har heller ikke været længere henne

Anmeld

14. april 2014

Chiip91

Fuglemor skriver:

Det vil jeg tro. Det lyder i hvert fald som mit. Og jeg har heller ikke været længere henne

Håber jeg ikke :/
- ved ikke om der har betydning men er blevet svimmel

Anmeld

14. april 2014

stjernehimmel

Jeg har fået fjernet spiral ca 5 gange... Hvor det er sket alle gangene det samme sker når jeg har mens... Det er gammelt blod... Og har intet med graviditet at gøre her...

Anmeld

14. april 2014

Chiip91

stjernehimmel skriver:

Jeg har fået fjernet spiral ca 5 gange... Hvor det er sket alle gangene det samme sker når jeg har mens... Det er gammelt blod... Og har intet med graviditet at gøre her...

Hvis det gammelt blod så burde det da komme ud da jeg begyndte og bløde ? Eller tager jeg fejl ?
- undskyld jeg nok spør dumt men er meget forvirret og bekymret :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.