Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og nogen der ved om ligge målet er længere end en alm barnevogn?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Den silvercross jeg havde til min søn havde et liggemål der var noget mindre end andre barnevogne, så kunne ikke bruge den så længe, mener det var 86 eller der omkring
Den silvercross jeg havde til min søn havde et liggemål der var noget mindre end andre barnevogne, så kunne ikke bruge den så længe, mener det var 86 eller der omkring
ok tak for svar
jeg troede faktisk de var længere i liggemålet end alm vogne. Vi har en emmaljunga nu min datter er for stor til og derfor tænkte jeg silver cross
cecilie1984 skriver: Og nogen der ved om ligge målet er længere end en alm barnevogn?????
Liggemålet er mindre end i normale barnevogne.
Jeg tror vist at både Trille og Basson har vogne med liggemål på 97 cm.
Basson har liggemål på 97.. Jeg ved ikke om Trille har det...Jeg har engang set en barnevogn med et ligge mål på 100, men hvad det var for en kan jeg selvfølgelig ikke huske
De har desværre kortere liggemål end de "store" barnevogne Hvilket er så ærgeligt..
Der kommer helt an på hvilken model du mener. Silver Cross har gennem årene både lavet meget store samt mindre vogne. De største er vist dem der hedder Balmoral som har et ret stort liggemål (mener det er omkring de 95-100 cm), mens en vogn som Kensington vist ligger omkring de 85 cm.
Er det en konkret vogn du er interesseret i?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128