Jer er ryger e-cigaretter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

513 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. april 2014

A. Nonymsen

Min kæreste prøver at stoppe med at ryge, i den forbindelse ville jeg købe en e-cigaret til ham...

men en er det noget der hjælper? Ryger man mindre eller fortsætter man med at ryge lige så meget? Gør de det overhovedet nemmere at stoppe? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2014

Mimic

A. Nonymsen skriver:

Min kæreste prøver at stoppe med at ryge, i den forbindelse ville jeg købe en e-cigaret til ham...

men en er det noget der hjælper? Ryger man mindre eller fortsætter man med at ryge lige så meget? Gør de det overhovedet nemmere at stoppe? 

Min svigerfar er stoppet med at ryge og Damper nu kun, han har ikke længere nikotin i sine damp væsker men savner lidt det der at have noget mellem fingrene, derfor damper han stadig.

vi andre er meget glade for at han er stoppet

Anmeld

14. april 2014

A. Nonymsen

Mimic skriver:

Min svigerfar er stoppet med at ryge og Damper nu kun, han har ikke længere nikotin i sine damp væsker men savner lidt det der at have noget mellem fingrene, derfor damper han stadig.

vi andre er meget glade for at han er stoppet

Håber også det virker, er selv ikke-ryger, så gider ikk lugte til det... Han ryger kun ude, men tøjet... Føj 

Damper han lige så meget som han røg, eller gør han det mindre? Tænker bare at det ikke giver megen menig hvis man bare bliver afhængig af dampen istedet

Anmeld

14. april 2014

Mimic

A. Nonymsen skriver:

Håber også det virker, er selv ikke-ryger, så gider ikk lugte til det... Han ryger kun ude, men tøjet... Føj 

Damper han lige så meget som han røg, eller gør han det mindre? Tænker bare at det ikke giver megen menig hvis man bare bliver afhængig af dampen istedet

han damper meget mindre som han røg, og rent faktisk dufter det godt, når det f.eks. er cappuchinoen han damper på

Anmeld

14. april 2014

grinny

Jeg stoppede med smøgerne november '12 og gik direkte over på e-cigaretten, da jeg så blev gravid droppede jeg også e-cigaretten, brugte den ca. 5 måneder.

Jeg har overhovedet ikke savnet mine smøger, nemlig fordi jeg havde en erstatning 

Anmeld

14. april 2014

Hullabullabulla

Min mor begyndte at dampe i stedet for smøgerne - det gjorde hun i 4 måneder for så at stoppe med den

Nu er hun helt røgfri

Anmeld

14. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Dem jeg kender der bruger e-cigaret, de bruger den uden nikotin, til gengæld babber de på den KONSTANT, hvilket jeg synes godt kan være generede indendørs faktisk. Men helt sikkert bedre end smøger!!!!! 

Anmeld

14. april 2014

A. Nonymsen

Hej alle sammen.. 

Tusind tak for jeres svar

det lader til de fleste kan stoppe med e-smøgen hvilket jo er fantastisk...

og hvis ikke lugter de i det mindste ikke, eller skader på samme måde

tuaind tak tak for jeres indput, vil gerne høre fra flere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.