Hvornår skal vi knalde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2014

JH12

Anonym skriver:

Cyklus har været alt imellem 28-42 dage

Kan du så ikke prøve at tage udgangspunkt i at din cyklus ca. er 35 dage, som er gennemsnittet.. Det kunne være et forsøg værd, hvis du ikke kan få en positiv ægløsningstest.

Jeg at der snart vil være gevinst..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Anonym trådstarter

JH12 skriver:

Kan du så ikke prøve at tage udgangspunkt i at din cyklus ca. er 35 dage, som er gennemsnittet.. Det kunne være et forsøg værd, hvis du ikke kan få en positiv ægløsningstest.

Jeg at der snart vil være gevinst..

Tak

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hver 2-3. Dag fra din mens stopper. Så burde i ramme ligemeget hvor kort eller lang din cyklus er

Anmeld

13. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Når I har lyst

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Når I har lyst

Lysten er desværre ikke altid der, synes ikke vi har gjort andet siden juni 13 (uden held)

Anmeld

13. april 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har brugt æl-test siden september 13 og har ALDRIG testet positivt

Som oftest er det, fordi man ikke tester optimalt - hvis man har ægløsning, er det også muligt at teste positivt.

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Som oftest er det, fordi man ikke tester optimalt - hvis man har ægløsning, er det også muligt at teste positivt.

Har gjort alt (føler jeg) - talt dage og en overgang testede vi hver dag for at ramme..

Anmeld

13. april 2014

nicnic2

sex for tit er ikke godt . det er noget med kvalliteten af mandens sæd celler forringes hvis man dyrker det alt for ofte. det øger ikke muligheden for graviditet. tværtimod. gem  heller på sagerne og gi den gas knap så tit. arranger en fest eller lign. vi forsøgte i 8 mdr. intet skete.  vi kiggede på hus og købte det. bum junior er undfanget ualmindelig tæt på vi overtog nøglen. så tror nu at der sker noget i/med kroppen når fokuserer for meget på at det skal ske..

Anmeld

13. april 2014

Hvem?

nicnic2 skriver:

sex for tit er ikke godt . det er noget med kvalliteten af mandens sæd celler forringes hvis man dyrker det alt for ofte. det øger ikke muligheden for graviditet. tværtimod. gem  heller på sagerne og gi den gas knap så tit. arranger en fest eller lign. vi forsøgte i 8 mdr. intet skete.  vi kiggede på hus og købte det. bum junior er undfanget ualmindelig tæt på vi overtog nøglen. så tror nu at der sker noget i/med kroppen når fokuserer for meget på at det skal ske..

Hvor har du det fra?

Jo oftere manden har sædafgang øger det sædkvaliteten og dermed øger chancerne for en graviditet

Så knald løs!

Anmeld

13. april 2014

Camilla <3

Hvem? skriver:

Hvor har du det fra?

Jo oftere manden har sædafgang øger det sædkvaliteten og dermed øger chancerne for en graviditet

Så knald løs!

Jeg har fået samme svar fra både læge og gyn. 

For lang tid er heller ikke godt. Hvis man har sex hver tredje dag ca. får manden den bedste sædkvalitet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.