gravid efter refertillisering?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

hej piger.

Er anonym da ingen ved vi snakker PB.
sagen er den vi fik min mand steriliseret da jeg ventede nummer 3 fordi vi bare var overbevist vi ikke skulle have flere. Men her 3 år efter har vi ombestemt os og vil rigtig rigtig gerne have den fjerde. Så planen er at manden skal have en refertilisering her i løbet af året.

Er der nogle der har erfaringer med at blive gravid efter det? og hvor længe gik der?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

stjernehimmel

Anonym skriver:

hej piger.

Er anonym da ingen ved vi snakker PB.
sagen er den vi fik min mand steriliseret da jeg ventede nummer 3 fordi vi bare var overbevist vi ikke skulle have flere. Men her 3 år efter har vi ombestemt os og vil rigtig rigtig gerne have den fjerde. Så planen er at manden skal have en refertilisering her i løbet af året.

Er der nogle der har erfaringer med at blive gravid efter det? og hvor længe gik der?

Knus

Kender nogle hvor han havde fået det gjort ca 10 før, og efter det blev "fikset" gik der 2 mdr så var hun gravid...

Held og lykke 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Kender nogle hvor han havde fået det gjort ca 10 før, og efter det blev "fikset" gik der 2 mdr så var hun gravid...

Held og lykke 

ihhh hvor lækkert med en solstråle historie

Mange tusind tak for svar. Håber det lykkes hurtigt for os.

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

andre der har erfaringer?

Anmeld

15. april 2014

Newsence

Min mand var stel. Da han mødte mig og blev så ref. Der var gået ca. 5 år fra han fik det lavet. Efter ca. 5-6 måneder lå hans sædkvalitet på over gennemsnit. Vi fik hjælp til at blive gravide men det var grundet mig. Så jo det kan lade sig gøre.

Held og lykke

Anmeld

15. april 2014

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Min mand var stel. Da han mødte mig og blev så ref. Der var gået ca. 5 år fra han fik det lavet. Efter ca. 5-6 måneder lå hans sædkvalitet på over gennemsnit. Vi fik hjælp til at blive gravide men det var grundet mig. Så jo det kan lade sig gøre.

Held og lykke

mange tak for svar.
Vi har været rigtig gode til at blive gravide før i tiden og han har kun været steriliiseret i 3 år.
og med vores alder (jeg er 25 og han er 31) burde der forhåbentlig være gode chancer for os.. Det håber jeg i hvertfald. Det begynder at betyde mere og mere for os begge at få en mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.