6 dage.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Døjer med ondt i skinnebene har jeg gjort en uge nu. Det ret trættende ??
Min nippel revnet for nogle dage siden og sve??. Andre der har oplevet hormon knopper på bryst kasse og mange bumser i hoved og ryg 14 dage før mens og det stadig er der hvor der 6 dage til som er gravide. Oplevede i det kunne svi lidt i nippel a og til?
Vi har prøvet 11 mdr dn 19. Har en søn på snart to år ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Revnet? Bare sådan uden videre? Det lyder underligt, har aldrig hørt om det ifb med graviditet. Synes da du skulle ringe til lægen og høre ad hvad det kan skyldes.

knopper/urenheder kan godt skyldes graviditet, men kan også nemt skyldes at mens er om hjørnet. 

For dig!!

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Revnet? Bare sådan uden videre? Det lyder underligt, har aldrig hørt om det ifb med graviditet. Synes da du skulle ringe til lægen og høre ad hvad det kan skyldes.

knopper/urenheder kan godt skyldes graviditet, men kan også nemt skyldes at mens er om hjørnet. 

For dig!!

Det bare siden æl min urenhed er bruset op ser helt klam ud i huden. Jamen havde rød hævet område omkring nippel hvor lidt a nippel var revnet udenvidere :s. Det ser fint ud nu mit bryst. Nippeler svir kun og klør engang imellem .

Håber også inderligt der bid. Har ingen symptomer ellers

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det bare siden æl min urenhed er bruset op ser helt klam ud i huden. Jamen havde rød hævet område omkring nippel hvor lidt a nippel var revnet udenvidere :s. Det ser fint ud nu mit bryst. Nippeler svir kun og klør engang imellem .

Håber også inderligt der bid. Har ingen symptomer ellers

Jeg synes det med dit bryst godt kunne lyde som noget svamp? 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg synes det med dit bryst godt kunne lyde som noget svamp? 

Men det jo væk nu :s

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Men det jo væk nu :s

Da ikke hvis det stadig svier?

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Da ikke hvis det stadig svier?

Såret er væk eller flængen men nippel svir jep og klør. Ser bare ikke ud til tegn på svamp :s:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.