Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er her en eller flere som vil skrive privat med mig om IVF behandling ?
Skriv gerne en privat besked hvis du vil bruge lidt tid og svare på en masse spørgsmål
Håber et par stykker vil hjælpe.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen som vil hjælpe med at besvare lidt spørgsmål :/
Står selv i at skulle i IVF til det nye år og har en masse spørgsmål. Vil bare gerne skrive stille og roligt i en privat besked med en
Jeg har skrevet privat til dig
Er der et par andre som også vil komme med deres historier og skrive privat med mig
SANIE89 skriver: Slet ingen som vil hjælpe med at besvare lidt spørgsmål :/ Står selv i at skulle i IVF til det nye år og har en masse spørgsmål. Vil bare gerne skrive stille og roligt i en privat besked med en
Jeg vil gerne - men det er efterhånden over 3 år siden, så jeg kan nok ikke huske alt ned i de mindste detaljer.
SANIE89 skriver: Er her en eller flere som vil skrive privat med mig om IVF behandling ? Skriv gerne en privat besked hvis du vil bruge lidt tid og svare på en masse spørgsmål Håber et par stykker vil hjælpe.
Jeg har været igennem ICSI behandling og vil gerne prøve at besvare nogle af dine spørgsmål.
Icsi og ivf er meget ens i behandlingen det er kun måden ægget og sæden "mødes" på som er forskellig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128