Rasmus modsat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
4 svar
1 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg føler mig virkelig som "Rasmus modsat", 

i starten af graviditeten havde jeg store smerter der gjorde at jeg hverken kunne stå, gå, sidde eller ligge, men som jeg kom længere hen i graviditeten blev det faktisk lettere, ingen smerter eller andre gener. 

Min sexlyst der før jeg var gravid var meget normal, har været lig 0 faktisk gennem hele graviditeten, men i løbet af den sidste uge, er den kommet frygtlig tilbage, (suk).. 

Andre der har oplevet lignende? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Mor Christa

Jep - i andet trimester har jeg haft det fantastisk !! Sexlyst, strålede, var ikke smadret 24/7 osv - men nærmest den dag jeg ramte 3. Trimester tog min bækkenløsning over, trætheden kom, hornonerne herskede i min krop osv :-) suk! 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

Jep - i andet trimester har jeg haft det fantastisk !! Sexlyst, strålede, var ikke smadret 24/7 osv - men nærmest den dag jeg ramte 3. Trimester tog min bækkenløsning over, trætheden kom, hornonerne herskede i min krop osv :-) suk! 

Det er virkelig et meget upassende tidpunkt min sexlyst er kommet, jeg har nu 16 dage til termin, jeg har stadig ingen smerter. Dog får jeg hysteriske hormon flip af ingenting. 

Anmeld

13. april 2014

Mor Christa

Anonym skriver:

Det er virkelig et meget upassende tidpunkt min sexlyst er kommet, jeg har nu 16 dage til termin, jeg har stadig ingen smerter. Dog får jeg hysteriske hormon flip af ingenting. 

haha, ja så kunne jeg forestille mig at maven var den del i vejen ;-)
Men manden nyder vel godt af det + det kan være at det er med til at sætte gang i fødslen ;-)
Det med hormonerne kender jeg alt for godt - tuder over intet! 

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor Christa skriver:

haha, ja så kunne jeg forestille mig at maven var den del i vejen ;-)
Men manden nyder vel godt af det + det kan være at det er med til at sætte gang i fødslen ;-)
Det med hormonerne kender jeg alt for godt - tuder over intet! 

Der er ingen mand eller kæreste. Dog snakker jeg stadig med faderen til barnet, men nøj hvor det er problematisk.. 

Ja nemlig, jeg er også blevet en rigtig tudemarie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.