Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er lidt nys om hvad folk endte med at bruge på baby udstyr inden baby kom til verden Nu tænker jeg ik kun lejetøj.. men alt det nødvendige ?jeg har regnet på alt det jeg ville ha og det bliver ca 10.000 og der er ik rigtig noget brugt.. men bare billigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
30000
Ca. 8000 - vi købte en del brugt.
Jeg vil skyde på at vi efterfølgende har brugt ca. 10.000, der bliver ved med at være en masse ting, vi liiiiige står og mangler Min datter er 6 mdr.
11.732, og så havde vi alt ink bleer til de første tre måneder
Hmm. 3000 max. Måske ikk engang så meget. Hvis vi havde betalt alt selv ville vi nok ende på 10000.
Vi var så heldige at svigermor købte barnevogn og mine forældre købte autostol og puslebord. Tremmeseng fik vi gratis af min kollega, helt ny, og vuggen er en der går i arv
-Sigrid- skriver: 11.732, og så havde vi alt ink bleer til de første tre måneder
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: he he der fik jeg lige et lille fnis på, sikke et præcist tal du ku frem trylle der
he he der fik jeg lige et lille fnis på, sikke et præcist tal du ku frem trylle der
Min mand elsker excel
-Sigrid- skriver: Min mand elsker excel
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128