Forstår det ikke:/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
7 svar
2 synes godt om
13. april 2014

Anitta J

Jeg er gået 3 dage over tid, hverken tegn på mens eller en evt graviditet. Har taget 4 teste men alle bragende negative.
Jeg føler mig sådan lidt utilpas i nederste del af maven/ underlivet, men ikke en følelse jeg kender til:/

Er der andre der har prøvet ligende?
Min mens har ALTID kommet til tiden medmindre jeg har været gravid, og det er der jo ikke noget der tyder på jeg er. Synes det er meget mærkeligt da det ikke er noget jeg har oplevet før:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Anitta J

94 har kigget, men ikke en har oplevet som jeg, eller har en kommentar:/

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er svært at vide hvad man skal svare når du ikke giver udtryk for om du ønsker en graviditet eller ej. Det er jo malplaceret at skrive "uuh jeg krydser fingre for at den er der" hvis det ikk er det du ønsker, eller omvendt

ønsker du graviditet? Eller bruger du prævention og i hvilken form?

Anmeld

13. april 2014

Bak

camian skriver:

Jeg er gået 3 dage over tid, hverken tegn på mens eller en evt graviditet. Har taget 4 teste men alle bragende negative.
Jeg føler mig sådan lidt utilpas i nederste del af maven/ underlivet, men ikke en følelse jeg kender til:/

Er der andre der har prøvet ligende?
Min mens har ALTID kommet til tiden medmindre jeg har været gravid, og det er der jo ikke noget der tyder på jeg er. Synes det er meget mærkeligt da det ikke er noget jeg har oplevet før:/

Det lyder jo som om din menstruation bare er lidt forsinket denne gang. Selvom du ikke har oplevet det før, kan det jo sagtens være det, du oplever nu

Anmeld

13. april 2014

Frk.S

Måske er din mens bare forsinket.

Men det kan jo også være, at du bare ikke kan fange det på en test endnu.... nogen kan jo først teste positivt lidt senere. Så hvis mens stadig ikke er kommet om et par dage, må du jo teste igen.

Der er også den mulighed, at der har været et befrugtet æg som har forsinket din mens, men at det så ikke er blevet til mere og derved stiger HCG ikke nok til at du kan fange det... i så fald vil du sikkert få din mens snart.

Held og lykke med det.... hvad end du ønsker udfaldet bliver.

Anmeld

13. april 2014

Anitta J

Mor11 skriver:

Det er svært at vide hvad man skal svare når du ikke giver udtryk for om du ønsker en graviditet eller ej. Det er jo malplaceret at skrive "uuh jeg krydser fingre for at den er der" hvis det ikk er det du ønsker, eller omvendt

Beklager jeg ikke har uddybet bedre. Bruger ingen prævention og har ikke gjort det de sidste 6-7 år. En graviditet er mete en velkommen

Anmeld

13. april 2014

Anitta J

Mor11 skriver:

Beklager jeg ikke har uddybet bedre. Bruger ingen prævention og har ikke gjort det de sidste 6-7 år. En graviditet er mete en velkommen

Anmeld

13. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Arh okay frk S, har skrevet rimelig præcist hvad mit eget svar ville lyde på det kan gå begge veje, men  da for at der endelig er bid!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.