mandlig ven når man er lykkelig gift ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.175 visninger
8 svar
18 synes godt om
13. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg er lige kommet tilbage Tuk arbejdsmarkedet efter ca 300 år på barsel, rundt regnet
Og er nu begyndt at snakke godt med en af fyrene på mit job. Han er på ingen måde min type, men igår skriver han en face besked om at han savner Sin kollega jeg skriver nå din stakkel, og får et JA!!!! tilbage
Sender så et krammebillede af sten og stoffer og får en glad smiley ned hjerter i øjnene tilbage....

Det har gjort at jeg overanalyser alt han skriver og pludselig tænker anderledes om ham, selvom jeg på ungen måde vil ofre mit liv på noget nyt.... Hjælp mig... Er det bare opmærksomheden jeg reagerer på og nyder ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Jeg er lige kommet tilbage Tuk arbejdsmarkedet efter ca 300 år på barsel, rundt regnet
Og er nu begyndt at snakke godt med en af fyrene på mit job. Han er på ingen måde min type, men igår skriver han en face besked om at han savner Sin kollega jeg skriver nå din stakkel, og får et JA!!!! tilbage
Sender så et krammebillede af sten og stoffer og får en glad smiley ned hjerter i øjnene tilbage....

Det har gjort at jeg overanalyser alt han skriver og pludselig tænker anderledes om ham, selvom jeg på ungen måde vil ofre mit liv på noget nyt.... Hjælp mig... Er det bare opmærksomheden jeg reagerer på og nyder ???

Du skal hvertfald tænke meget over hvad opmærksomhed du giver den anden vej.

Ikke gøre skrive noget du selv ville finde grænseoverskridende hvis din mand skrev til en anden kvinde!

Jeg ville trække mig omgående, for tror han lægger op til mere end venskab, og synes ikke man skal give falske forhåbninger.

Men synes da sagtens man kan nyde opmærksomhed, man skal bare lade være at dyrke den

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Du skal hvertfald tænke meget over hvad opmærksomhed du giver den anden vej.

Ikke gøre skrive noget du selv ville finde grænseoverskridende hvis din mand skrev til en anden kvinde!

Jeg ville trække mig omgående, for tror han lægger op til mere end venskab, og synes ikke man skal give falske forhåbninger.

Men synes da sagtens man kan nyde opmærksomhed, man skal bare lade være at dyrke den

Tak for dit svar. Jeg tænker rigtig meget over min væremåde og udtalelser.

Anmeld

13. april 2014

FruK

Man kan sagtens have en ven af modsat køn.

Men det lyder som om din kollega måske håber på mere - og så ville jeg trække mig. 

Hvis du fortsætter med at skrive med ham så tænke meget over at det er venskabeligt - ikke flirtende. 

Som Mor Til Ella skriver, så ville jeg også tænke iver ikke at skrive noget, som du ikke ville bryde dig om, at din mand skrev til en anden kvinde.

Jeg tænker selv, at jeg ikke ville skrive noget med nogen, som heg ikke ville have det ok med, at min mand læste. Ikke fordi han gør det - men af princip.

Måske mangler du lidt opmærksomhed derhjemme, når du regerer på, at han skriver sådan? Så ville jeg prøve at få noget kærestetid med manden, i stedet for at skrive med kollegaen.

Anmeld

13. april 2014

B&J

i min verden var det HELT ALMINDELIGT

du sender en krammer og han sender en smiley med hjerter i øjne i min verden er han glad for dig som kollega og ikke andet...

jeg kan da også sige jeg har savnet nogle af mine mandlige kollegaer og sige de slet ikke kan leve uden mig og de giver mig da helt ret elsker vi har tætte bånd og vi er glade for det er en super fantastisk arbejdsplads og tror på ingen måde de ser det som forkert eller jeg gør ej heller

Anmeld

13. april 2014

Carina:-)

I min verden er han gået over grænsen,

I går jo ikke i 8 klasse ,hvor man skriver knuzz og sender smileyer med hjerter

I er voksne mennesker ,og det du beskriver er ikke noget man gr som arbejdskollegaer og over teenårerne.

Jeg ville ikke bryde mig om at en arbejdskollega skrev sådan til min mand-

Men en god måde at vurdere det på er at vende den om og sprge om du synes det var ok at frk . lækker på arbejdet skrev sådan til din mand?

Anmeld

13. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

I er voksne mennesker ,og det du beskriver er ikke noget man gr som arbejdskollegaer og over teenårerne.

Men en god måde at vurdere det på er at vende den om og sprge om du synes det var ok at frk . lækker på arbejdet skrev sådan til din mand?

Når jeg fortæller min mand om det (vi har ungen hemmeligheder) så siger han tit; men er det ikke rart at blive bekræftet. Og det er det jo til en hvis grænse.

Anmeld

13. april 2014

Pige2009

Jeg er helt enig. Det er vigtigt at vende den om og tænke på, hvad man selv ville sige i den situation.

Anmeld

13. april 2014

Clisolka

Helt enig, også i min verden  

TS, jeg ville hverken bryde mig om den samtale med en kollega, eller hvis min kæreste havde sådan en samtale med en kollega  

Det er grænseoverskridende for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.