Hvad går i for at holde jer i gang hele dagen?
Jeg er SÅ skide doven (undskyld sproget).
Men jeg har SÅ svært ved at holde mig i gang hele dagen. Sofaen er bare så dejlig blød.
Jeg kan i perioder holde mig i gang over lang tid, hvis jeg laver noget med min datter. Men så snart hun går ind og leger selv, så smider jeg mig på sofaen og tænder for tv'et.
Det er især blevet slemt her efter at jeg for 14 dage siden blev færdig med min uddannelse. Jeg bruger det meste af formiddagen på sofaen, dette gælder også når jeg søger jobs, eller skriver ansøgninger.
Jeg HADER at være doven.
Jeg tager i tider ned og træne, og føler mig fuld energi, men ca. 4 timer efter, ligger jeg igen foran fjernsynet :-(
Og tro mig, lejligheden kunne have rigtigt godt af at jeg havde lidt mere energi.

(dog ikke så slet at jeg ikke kan have gæster på besøg, meeeeeen den ville have godt af en gang oprydning) :-)
Er der andre der løber tør for energi?
Humøret er fint, så vil ikke mene det skyldtes en depression eller lign. Det har været slemt i maaaaaaange år. Men er bare blevet værre med tiden.
Jeg har ofte givet min vægt skyldet, har et BMI, der er lidt forhøjet, men føler mig absolut ikke overvægtig.
Hvad gør i for at holde jeres energi oppe?
Håber i nyder weekenden derude
Knus